Kupilem sol (sul - nie wiem jak to lepiej wyglada)

1. Data: 2001-10-15 14:48:29

Temat: Kupilem sol (sul - nie wiem jak to lepiej wyglada)
Od: MarcinM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że w ten sposób zaczynam swoją egzystencję na tej
liście, ale nie mogę!

Po powrocie z dalekiego świata kupiłem sobie sól w sklepie pod domem.
Nasypałem ją do solniczki i przy pierwszej próbie użycia odmówila
posłuszeństwa. Była tak mokra, że nie chciała się wysypywać nawet
pomimo garści ryżu, którą trochę wcześniej wsypałem do tej samej
solniczki. ( TO SPRAWDZA SIE NAWET W TROPIKACH GDZIE WILGOTNOŚĆ
POWIETRZA SIĘGA 97%). Czy taki tu-mi-wisi-zm jest już regułą?
Litości. niech ktoś mi powie, że nie mam racji.

1. Data: 2001-10-15 16:48:20

Temat: Re: Kupilem sol (sul - nie wiem jak to lepiej wyglada)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarcinM <m...@i...pl> wrote:
> [...]
> posłuszeństwa. Była tak mokra, że nie chciała się wysypywać nawet
>pomimo garści ryżu, którą trochę wcześniej wsypałem do tej samej

Marcin nie denerwuj się, pomóż grupie i wykorzystaj felerną sól
do przepisu z gotowaniem ziemniaków po hiszpańsku i nam
opowiedz jak było...A sól kup nową...choć teraz jesień ale ostatnio
nie padało...powinna być sucha ;)

pozdrawiam
AgataW.

1. Data: 2001-10-16 05:29:33

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy taki tu-mi-wisi-zm jest już regułą?

a co to ma do soli? Może kupiłeś sól kamienną a do tej nie dodają żadnych
środków przeciwzbrylających i dlatego wydaje się być wilgotna.
Kup sól warzoną, sypie się jak mąka (ja tam wolę kamienną, choćby i
wilgotną, bo ta warzona smierdzi chlorem i jest pozbawiona wszelkich
mikroelementów, sam NaCl)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-10-16 06:23:31

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> Kup sól warzoną, sypie się jak mąka (ja tam wolę kamienną, choćby i
> wilgotną, bo ta warzona smierdzi chlorem i jest pozbawiona wszelkich

Raczej nie chlorem, tylko jodem dodawanym dpo soli ze wzgledow
zdrowotnych. Poza tym calkowicie sie z Toba zgadzam.

Wladyslaw

1. Data: 2001-10-16 06:30:54

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej nie chlorem, tylko jodem dodawanym dpo soli ze wzgledow
> zdrowotnych.

Moze i jodem (obecnie kazda sol jest nim wzbogacana, nawet kamienna, ale w
niej tego nie czuc), ale zapach jest paskudny ;-(

Poza tym calkowicie sie z Toba zgadzam.

Milo mi ;-)))

pozdrawiam
Basia