Kurczak czosnkowy i makaron sojowy

1. Data: 2001-10-29 15:37:52

Temat: Kurczak czosnkowy i makaron sojowy
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka;-))))

Opętana manią kurczaka czosnkowego jadanego u Chińczyka postanowiłam zrobić
go sama w domku, eksperyment się udał, a obiad został skonsumowany z
okrzykami radości;-))))))

Piersi kurczaka pokroiłam w kawałki, wrzuciłam do michy i całość obficie
zalałam sosem sojowym, chlustem (;-))) koniaku, dodałam główkę czosnku
przeciśniętego przez praskę, wymieszałam i zostawiłam na 2 godzinki. Przed
smażeniem dodałam przyprawę 5 smaków, pieprz kajeński, trochę papryki ostrej
i usmażyłam na oliwie w głębokiej patelni z powodu braku woka. Kurczak
wyszedł rewelacyjny, czosnkowy i pachnący;-))) Do tego podałam makaron
sojowy z warzywami orientalnymi (puszkę warzyw z różnymi cudami - pędy
bambusa, kasztany wodne, różne kiełki, małe kolby kukurydzy i nie pamiętam
co jeszcze, wrzuciłam na patelnię, chwilkę podsmażyłam, dodałam makaron
sojowy wcześniej ugotowany przez 3 minutki, doprawiłam sosej sojowym,
pieprzem, papryką, tabasco i solą, na koniec dodałam trochę świeżych
kiełków). Do tego sałatka i obiad gotowy;-))))

Pozdrawiam serdecznie,

Kaliope całkiem zaczosnkowana

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-10-30 07:36:16

Temat: Re: Kurczak czosnkowy i makaron sojowy
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
: Hejka;-))))
(ciach)
puszkę warzyw z różnymi cudami - pędy
: bambusa, kasztany wodne, różne kiełki, małe kolby kukurydzy

Jest takie cos do kupienia w sklepie? Drogie to-to?

A cale danie wyglada smakowicie ;o))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-30 12:34:16

Od: "Ambasador ILGCN w Polsce" <a...@i...gej.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> Jest takie cos do kupienia w sklepie? Drogie to-to?

Ja taka mieszanke widzialem w Chit'cie, za 12 pln za sloiczek.
W puszce nie widzialem.

--
Szymon Niemiec
Prezes Zarządu

1. Data: 2001-10-30 13:08:13

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> puszkę warzyw z różnymi cudami - pędy
> : bambusa, kasztany wodne, różne kiełki, małe kolby kukurydzy

Hejeczka!!!

Kupiłam coś takiego w Realu (więcej do tego sklepu nie pójdę, więc nie
powiem Ci nawet jakiej firmy to jest), całkiem przyzwoite w smaku, a
kosztowało niecałe 4 zł.

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-10-31 08:13:14

Temat: Wolowina z warzywami (bylo: Re: Kurczak czosnkowy i makaron sojowy)
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
: Hejeczka!!!
:
: Kupiłam coś takiego w Realu (więcej do tego sklepu nie pójdę, więc nie
: powiem Ci nawet jakiej firmy to jest), całkiem przyzwoite w smaku, a
: kosztowało niecałe 4 zł.

Sliczne dzieki. Wlasnie zachcialo mi sie jakiegos mieska z warzywami na goraco,
a mrozonek mam juz dosyc.

Planuje:
mieszanka warzywna
1/2 chudej wolowiny
maka
maslo (wersja beztluszczowa bez masla)

Wolowine ugotowac do miekkosci.
Warzywa (mrozonki lub ze sloika) zagotowac w polowie wywru.
Do wywaru dodac rozmieszana w wodzie maka. Dodac maslo.
Przestygnieta wolowine wyporcjowac i podgrzewac w pozostalym wywarze.
Na talerz wylozyc wolowine i "zasypac" warzywami. Do tego ziemniaczki i nic
wiecej nie potrzeba.

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-31 20:19:03

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka;-))))
(ciach)
smażeniem dodałam przyprawę 5 smaków, pieprz kajeński, trochę papryki ostrej
(ciach)

A jakiej firmy ta przyprawa? Mam nadzieję, że puszkę z warzywkami znajdę - w
Realu jeszcze nie byłam więc mam do niego stosunek obojętny:) Przepis mi sie
podoba.
Pozdrowienia:)

Kasia L.

1. Data: 2001-10-31 21:48:42

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia L." <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jakiej firmy ta przyprawa?

Hejka!!!

Przyprawę chińską 5 smaków używam firmy Kamis, innych firm też widziałam,
ale jakoś nie miałam okazji wypróbować. Przyprawa ta składa się z anyżu,
kasji cynamonowej, goździków, owoców kopru włoskiego i pieprzu białego,
prawie zawsze dodaje ja do chińszczyzny, jest rewelacyjna;-)))

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-11-02 08:16:10

Od: Marcin Heliński <h...@r...man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłam coś takiego w Realu (więcej do tego sklepu nie pójdę, więc nie
> powiem Ci nawet jakiej firmy to jest)

A dlaczego wiecej nie pojdziesz? Jakies nieprzyjemne zdarzenie? Pytam bo
dosyc czesto tam kupuje - mam po drodze do domu...

pozdrawiam
Marcin
* Marcin Helinski |-\ /-|
*
| \__/ |
* Software developer | / \ |
*
| /----\ |
* Poznan University of Technology |/ \/ \|
*
| /\ |

1. Data: 2001-11-02 10:48:02

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Heliński" <h...@r...man.poznan.pl> napisał w wiadomości

> A dlaczego wiecej nie pojdziesz? Jakies nieprzyjemne zdarzenie? Pytam bo
> dosyc czesto tam kupuje - mam po drodze do domu...

Hejeczka!

Ja byłam w krakowskie Realu, wiec nie piszę opinii o wszystkich ;-)))
Napiszę w punktach:
1. Dałam się skusić na ser żółty, kupiłam 3 różne gatunki i smak miały taki
sam, obrzydliwy
2. Obsługa jest niekompetentna (nikt nie był mi w stanie powiedzieć gdzie
leż poszczególne produkty, pani na serach zachowywała się skandalicznie:
"długo się pani jeszcze będzie zastanawiać", "chciała pani 20 dkg, a ukroiło
się 30 to przecież prawie tyle sam", poza tym narzekała jaka to jest
zmęczona, ja nie toleruje takiego zachowania... może jestem
przewrażliwiona;-)))))
3. Nie mogłam niczego znaleźć
4 Oświetlenie jest tragiczne
5. Niektóre produkty stoją w obskurnych pudłach i jest brudno...

Ufff to chyba tyle, biorę poprawkę na to, że sklep jest otwarty od niedawna,
dziki tłum tam jest, ale i tak się nie wybieram;-)))

Pozdrawiam,

Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-11-02 13:42:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>le? poszczególne produkty, pani na serach zachowywa?a si? skandalicznie:
>"d?ugo si? pani jeszcze b?dzie zastanawia?", "chcia?a pani 20 dkg, a ukroi?o
>si? 30 to przecie? prawie tyle sam", poza tym narzeka?a jaka to jest
>zm?czona, ja nie toleruje takiego zachowania... mo?e jestem
>przewra?liwiona;-)))))
>3. Nie mog?am niczego znale??
>4 O?wietlenie jest tragiczne
>5. Niektóre produkty stoj? w obskurnych pud?ach i jest brudno...
>
>Ufff to chyba tyle, bior? poprawk? na to, ?e sklep jest otwarty od niedawna,
>dziki t?um tam jest, ale i tak si? nie wybieram;-)))

tez bym nie poszla, a pani bym powiedziala co o niej sadzac,
pytajac ja o dane personalne...niezwykle jest jak sie kogos, z
kims sie rozmawia , pyta o nazwisko...zmeiniaja nastwaienie od
reki (chodzi o wypadki pozytywne inegatywne, po rowno...)

Krysia

>Kaliope

K.T. - starannie opakowana

Wkupne- placek z kapustą
Przepis na Chop Suey - dietetyczną potrawę dyplomaty(XiXw)Li Hung Changa
Czy jest jeszcze ktos...
piersi kurczaka dla Kaliope :)
OT - ubezpieczenie mieszkania (w tym kuchni - coby nie było całkiem OT)