Wkupne- placek z kapustą

1. Data: 2001-10-29 14:07:04

Temat: Wkupne- placek z kapustą
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie, że nie od razu sie wkupilam, ze najpierw popatrzylam sobie,
popisalam tu i ówdzie...
ale teraz mam nadzieje zadowolić różne smaki

Najpierw zaczyn drożdżowy: pięć deko drożdży rozetrzeć z łyżeczką cukru,
dolać szklankę letniej wody lub mleka , posypać łyżką mąki i
odstawić, niech rośnie.
Do miski wsypać 60 deko mąki pszennej, dodać wyrośnięty rozczyn, dwie &#8211;
trzy łyżki oleju, dwie płaskie łyżki przyprawy typu Jarzynka. Wyrobić ciasto
robotem lub ręcznie, powinno być dosyć gęste, dodać 30 deko pokrojonej
surowej kiszonej kapusty, wymieszać, odstawić do wyrośnięcia.
Piec około godziny w temperaturze 180 stopni. Podawać na ciepło lub na
zimno. Bardzo ważne, by kapusta była dobrze kwaśna( najlepsza jest taka
zdrowo przekwaszona, ktora juz do niczego sie nie nadaje).

W ramach rozpusty mozna smarować masłem i popijac piwem.Qd

1. Data: 2001-10-30 10:51:47

Temat: Odp: Wkupne- placek z kapustą
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdrowo przekwaszona, ktora juz do niczego sie nie nadaje).
>
> W ramach rozpusty mozna smarować masłem i popijac piwem.Qd

jestem pod wrazeniam:)

Mechcia

1. Data: 2001-11-05 12:17:47

Temat: Re: Wkupne- placek z kapustą
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> &#8211;
> ciasto
> pokrojonej
> na

> jestem pod wrazeniam:)
>
> Mechcia
>
> Mialam nadzieje poczestowac cie tym plackiem w drodze do Pozania ( na
marcinskie rogale)... Niestety, grypsko mnie dopadlo i nici z wyjazdu :(((((
buuu chlip chlip... Moze zaryzykuujesz i sama upieczesz? Z przepisu " nie
wygląda", ale jest naprawde rewelacyjny!!!!! Qd

1. Data: 2001-11-05 12:44:45

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> buuu chlip chlip... Moze zaryzykuujesz i sama upieczesz? Z przepisu " nie
> wygląda", ale jest naprawde rewelacyjny!!!!! Qd

cos krecisz!
wyzdrowiejesz!!!!!

Mechcia

Przepis na Chop Suey - dietetyczną potrawę dyplomaty(XiXw)Li Hung Changa
Czy jest jeszcze ktos...
piersi kurczaka dla Kaliope :)
OT - ubezpieczenie mieszkania (w tym kuchni - coby nie było całkiem OT)
Czy patisona da sie?...