Kurczak z KFC

1. Data: 2004-01-12 15:20:19

Temat: Re: Kurczak z KFC
Od: "gzzzz...." <a...@a...aj> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> jaka to logika? taka sama jak u mnie, gdzie najswiezsze sa na
> samym dole.....
>
> trys
> K.T. - starannie opakowana
wejdz na jakies forum na www to zobaczysz ze nowe posty sa u gory. mniejsza
o to :) NTG i tyle ... kwestia przyzwyczajen. ja jade spod linuxa i jak
widac uzywam KNode. od lat sie przyzwyczailem do postow nowych na gorze...
wchodze sobie na ta grupe jak nie mam planu co zjesc. zawsze nabieram tu
apetytu po przeczytaniu paru postow. co tez niniejszym czynie... ide
jesc!!!

pozdrawiam :)

1. Data: 2004-01-12 15:21:52

Od: "gzzzz...." <a...@a...aj> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> OE jest okropny!!

zgadzam sie w 100% z Toba Krysiu. Wiekszosc produktow Micro$oftu jest
okropna!!

pozdr. :)

1. Data: 2004-01-13 08:19:57

Od: "akim" <u...@...sygnaturki.com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson [z adresu e-mail K...@h...fsnet.co.uk]
napisał(a):

:::: spojrz na "panierka" Waldiego milion postow nizej ;)
::::
:::
::: ...chyba wyzej...
:::
::: trys
::: K.T. - starannie opakowana
::
:: chyba jednak nizej...
:
:
: obawiam sie, ze jednak wyzej

O Jezu, zalezy od ustawien czytnika, moze byc wyzej albo nizej, zaleznie
od tego, jak sobie kazdy czytnik news ustawi... :P

--
[ akim 213<malpa>hot<kropa>pl ]
[ o2: t...@t...pl //> http://ngage.makii.pl ]

1. Data: 2004-01-13 08:21:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>O Jezu, zalezy od ustawien czytnika, moze byc wyzej albo nizej, zaleznie
>od tego, jak sobie kazdy czytnik news ustawi... :P

rany - ja to wiem i sie drocze specjalnie czekajac zeby druga
strona to zauwazyla....

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-13 11:50:22

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rany - ja to wiem i sie drocze specjalnie czekajac zeby druga
> strona to zauwazyla....
====
:-}
Mozna napisac "milion postów wczesniej" i nie bedzie problemu.
A od Outlooka wara! Jest wygodny i jest OK. Co ci w nim nie pasuje?

waldek, obronca opluwanego OE.
====

1. Data: 2004-01-13 12:59:14

Od: "gzzzz...." <a...@a...aj> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> rany - ja to wiem i sie drocze specjalnie czekajac zeby druga
> strona to zauwazyla....
i vice versa :P

1. Data: 2004-01-13 13:51:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jan 2004 12:50:22 +0100, "waldek" <x...@o...pl>
wrote:

> [...]
>Mozna napisac "milion postów wczesniej" i nie bedzie problemu.
>A od Outlooka wara! Jest wygodny i jest OK. Co ci w nim nie pasuje?

ja nie pluje, tylko mowie, ze okropny. moja prywatna opinia i
juz. nic mi sie w nim nie podoba. i lapie wirusy

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-16 10:04:35

Od: "miruk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Skrzydełka KFC:
mąka pszenna
mąka ziemniaczana
vegeta
tymianek
papryka słodka w proszku
czosnek ( jak kto woli)
pieprz
jajko
Skrzydełka dokładnie myjemy, obcinamy cienki koniec(może zostać na krupnik),
a pozostałą część kroimy na połowę.
Przyprawiamy vegetą i innymi przyprawami wedle gustu.
Gotujemy 10min. na parze, a w tym czasie robimy ciasto (takie jak na
naleśniki jednek trochę bardziej gęste) z mąki pszennej(50%) i
ziemniaczanej(50%) oraz wody i przypraw (vegeta, pieprz, tymianek czosnek),
dodajemy jajko.
skrzydełka obtaczamy w cieście i pieczemy jak frytki.
Smacznego.
Miruk.

1. Data: 2004-01-16 18:08:19

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bu8d34$fsn$1@nemesis.news.tpi.pl>, "miruk" <m...@g...pl>
wrote:

> [...]

> a pozostałą część kroimy na połowę.

> Przyprawiamy vegetą i innymi przyprawami wedle gustu.

Dobrze, a teraz powiedz, na ile ta receptura jest zgodna z receptura KFC?

Władysław

1. Data: 2004-01-17 06:43:38

Od: "miruk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Miruk.
Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dobrze, a teraz powiedz, na ile ta receptura jest zgodna z receptura KFC?
Wcale nie jest zgodna, ponieważ oryginalna jest ścisłą tajemnicą.
Miruk.

> Władysław

Creme fraiche wersja polska
Pyszna zupa na zime!