Kurczak z KFC

1. Data: 2004-01-11 21:55:08

Temat: Re: Kurczak z KFC
Od: "gzzzz...." <a...@a...aj> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> ...chyba wyzej...
>
> trys
> K.T. - starannie opakowana

chyba jednak nizej...

1. Data: 2004-01-11 22:13:38

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> chyba jednak nizej...
Zależy w czym się czyta... Na www niżej... W czytniku wyżej...

Hania

1. Data: 2004-01-11 22:48:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>chyba jednak nizej...

obawiam sie, ze jednak wyzej

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-12 09:43:10

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak zrobić panierkę do kurczaka z KFC bo temat był rzadko poruszany
>
> Pozdrawiam
> Kucharz Amator
> Wojti

Wiecie co? Wydaje mie się, że tak naprawdę to nikt z Państwa nie wie jak się
tego nieszczęsnego kurczaka robi, a większość a Was nawet go nie spróbowała.
No wszk ogólnie wiadomo, że receptura nań jest ściśle strzeżoną firmową
tajemnicą. Ja raz w życiu miałam nieprzyjemność jeść to cudo, co prawda nie
skrzydełka tylko kawalki piersi, ale w końcu panierka ta sama. Barrdzo to
było paskudne, ale zrobiliśmy to na stanowcze życzenie dzieci znajomych, a
było to w podróży (przy wjeździe do Płońska stoi przybytek KFC). No i w
trakcie spożywania (nawet zjedliśmy, bośmy bardzo głodni byli) małżonek mój
zapytał obsługę czy ta ostrość to od czili czy papryki, na co panienka za
ladą z bardzo poważną miną rzekła, iż to tajemnica firmy i na zadne pytania
dotyczące receptury nie wolno jej odpowiadać. No więc skądżesz mamy wiedzieć
jak to robić? No i po co? Choć znam takiego jednego, któremu to smakuje.
Pozdrowionka - Agnieszka

1. Data: 2004-01-12 09:49:37

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik batory napisał:

> Wiecie co? Wydaje mie się, że tak naprawdę to nikt z Państwa nie wie jak się
> tego nieszczęsnego kurczaka robi, a większość a Was nawet go nie spróbowała.

Oczywiście, że nie wiem, a co gorsze - nie pałam ciekawością poznawczą,
jak toto zrobić. Próbowałam raz - w Gdańsku, kilka lat temu, jak to było
nowością - brrr... ;> No, ale ja lubię jedzenie proste, wiejskie i mało
przetworzone - pewnie dlatego mi nie smakował ;)
--
pa, BasiaBjk w siermiędze ;)

1. Data: 2004-01-12 10:01:42

Od: "gzzzz...." <a...@a...aj> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon wrote:

> Zależy w czym się czyta... Na www niżej... W czytniku wyżej...
>
> Hania
ja czytam w jak to nazwalas "czytniku" i mam nizej :)
tak samo jak emaile... im starsze tym nizej.. to chyba logiczne.

1. Data: 2004-01-12 10:41:53

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja czytam w jak to nazwalas "czytniku" i mam nizej :)
> tak samo jak emaile... im starsze tym nizej.. to chyba logiczne.
Jak czytam przez ONET albo google jest tak jak mówisz, ale jak przez Outlook
Express to akurat odwrotnie.
Pozdrowionka - Agnieszka

1. Data: 2004-01-12 10:58:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Jan 2004 11:01:42 +0100, "gzzzz...." <a...@a...aj>
wrote:

>ja czytam w jak to nazwalas "czytniku" i mam nizej :)
>tak samo jak emaile... im starsze tym nizej.. to chyba logiczne.

jaka to logika? taka sama jak u mnie, gdzie najswiezsze sa na
samym dole.....

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-12 10:59:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Jan 2004 11:41:53 +0100, "batory"
<b...@w...pl> wrote:

>Jak czytam przez ONET albo google jest tak jak mówisz, ale jak przez Outlook
>Express to akurat odwrotnie.
>Pozdrowionka - Agnieszka

ja mam Agenta i on tak robi - nowsze na dole. OE jest okropny!!

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-12 13:19:06

Od: Piotr Gasiorek <p...@p...towytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał:

> Wiecie co? Wydaje mie się, że tak naprawdę to nikt z Państwa nie wie jak się
> tego nieszczęsnego kurczaka robi, a większość a Was nawet go nie spróbowała.

Ostatnio byłem na imprezie i znajomi kupili coś, co się nazywa "kubek",
ewentualnie "kubełek" tego czegoś w KFC. Coś ok 50 zł (sic!). Gdybym nie
był ekstremalnie głodny... Dodam, że panierka pikantna. Za te pieniądze
zjadłbym w średniej, (eufemizm, egzystuje chyba tylko dzięki stypom)
restauracji w moim mieście cztery genialne placki po węgiersku z
surówkami. Pomijając doznania smakowe zawartości "kibelka", to rozbój w
biały dzień!

--
Miłego dnia.

Creme fraiche wersja polska