Kurs językowy (angielski) - gdzie wysłać

1. Data: 2005-05-09 15:31:53

Temat: Kurs językowy (angielski) - gdzie wysłać
Od: d...@p...gazeta.pl (Dorito) szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakiegoś fajnego kursu językowego za granicą, na którym
grupy byłyby wielonarodowe - chodzi mi o to żeby młoda nie miała
wyboru i MUSIAŁA używać angielskiego.
Najchętniej żeby kurs odbywał się w jakimś ciepłym kraju - tak żeby
coś miała z tych wakacji.

Może ktoś już wyszukał coś takiego i mógłby poleciić.

Pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2005-05-09 16:53:41

Temat: Re: Kurs językowy (angielski) - gdzie wysłać
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dorito pisze:

> Szukam jakiegoœ fajnego kursu językowego za granicš, na którym
> grupy byłyby wielonarodowe - chodzi mi o to żeby młoda nie miała
> wyboru i MUSIAŁA używać angielskiego.
> Najchętniej żeby kurs odbywał się w jakimœ ciepłym kraju - tak żeby
> coœ miała z tych wakacji.

A ile lat ma młoda?

--
PozdrawiaM

3. Data: 2005-05-10 13:24:15

Temat: Re: Re: Kurs językowy (angielski) - gdzie wysłać
Od: d...@p...gazeta.pl (Dorito) szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> napisał(a) coś takiego:

>A ile lat ma młoda?
Juz za chwilę 16.

Pozdr
Dorota

4. Data: 2005-05-10 14:05:25

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorito wrote:

> Najchętniej żeby kurs odbywał się w jakim? ciepłym kraju - tak żeby
> co? miała z tych wakacji.

Malta - przynajmniej mowi sie po angielsku :) No i jest atrakcyja dla
mlodziezy - w sezonie duzomlodych ludzi itp.
Ofert jest mnogosc, mozna mieszkac u rodzin, w hotelu, w pensjonacie, w
akademiku.
Za 2 tygodnie u rodziny z dwoma posilkami dziennie i najzwyklejszym
kursem placi sie latem jakies 700-900 euro + przelot oczywiscie.
Za kursy intensywne (wiecej godzin w tygodniu) trzeba doplacac.

I niech corka zrobi sobie od razu kurs nurkowania, 1000 razy wieksza
frajda niz kurs angielskiego ;))

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

5. Data: 2005-05-10 15:04:53

Od: d...@p...gazeta.pl (Dorito) szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a) coś takiego:

> [...]
>mlodziezy - w sezonie duzomlodych ludzi itp.
>Ofert jest mnogosc, mozna mieszkac u rodzin, w hotelu, w pensjonacie, w
A masz może jakieś konkretne namiary? Zależałoby mi na tym, żeby kors
miał przyzwoity poziom i żeby obóz był dostosowany wiekowo (16 lat).

A z nurkowaniem to bardzo dobry pomysł.

Pozdr
Dorota

6. Data: 2005-05-10 15:26:39

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorito wrote:

> A masz może jakie? konkretne namiary?

Niestety nie :( Nie znam tematu z autopsji, a jedynie z opowiadan.
Ale istnieje dobra strona w tej tematyce:
http://www.english-in-malta.info/polski/
BTW, z tej strony jest link do:
http://www.sprachcaffe.com/polski/study_abroad/langu
age_schools/malta/main.htm
oferta jest atrakcyjna cenowo i wyglada solidnie, wiec na Twoim miejscu
przyjrzalabm sie jej.

> Zależałoby mi na tym, żeby kors
> miał przyzwoity poziom i żeby obóz był dostosowany wiekowo (16 lat).

Z tego co wiem, to nie sa to takie typowe obozy jezykowe, tylko
profesjonalne szkoly, ktore na miejscu wszystko organizuja (i tak jest
lepiej, bo 90% obozow jezykowych to porazka i amatorszczyzna). Uczesnicy
sa zwykle podzieleni na grupy wiekowe (trzeba sie doinformowac w
konkretnej szkole).
Jako taka gwarancja kursu jest przynaleznosc szkoly do organizacji
zrzeszajacej takie szkoly na Malcie i majacej pewne standardy co do
programow itp (niestety nie pamietam nazwy, ale pewnie latwo znalezc).

> A z nurkowaniem to bardzo dobry pomysł.
No pewno :))

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

BOB Budowniczy poszukiwany..
Kupie rolki rozm. 28
Wzór na czapkę dla abiturienta
pluszowy smurf
Dobry chirurg plastyk Kogo mozecie poradzic?