Angielski dla 7-latka

1. Data: 2005-05-09 16:26:37

Temat: Angielski dla 7-latka
Od: "lopez" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktos polecic mi jakis program do nauki angielskiego dla 7-latka na
komputer? Jest ich wiele ale znajac tego rodzaju oprogramowanie trudno
trafic na jakis fajny. Dzieki za info pozdr Marek

2. Data: 2005-05-09 17:35:24

Temat: Re: Angielski dla 7-latka
Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lopez napisał:
> Czy moze ktos polecic mi jakis program do nauki angielskiego dla 7-latka na
> komputer? Jest ich wiele ale znajac tego rodzaju oprogramowanie trudno
> trafic na jakis fajny. Dzieki za info pozdr Marek

Nasze kruszynki mają angielski poczynając od
przedszkola/zerówki - jedna lekcja w tygodniu
to niewiele, ale więcej niż nic.
Mamy w domu kilka programów do angielskiego, w tym
LinguaLand, Noddy (pol i ang, choć nie uczy),
Profesor Henry, "Siedem diamentów - angielski dla
dzieci" i jakieś inne. Miewamy kilkudniowe akcje
z tymi programami, lecz nie ma mowy o systematyczności.
Poza tym nic nie zastąpi żywego człowieka z jego
uchem i indywidualną wymową.

Jak pytasz o angielski dla dzieci, to właśnie
"7 diamentów", jednak bez specjalnego zapału.

J.

3. Data: 2005-05-10 04:33:33

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przerabialiśmy "Tell me more Kids" właśnie u 7 latka. Program rozbudowany, z
wieloma ćwiczeniami wymowy. Znudził mu się po kilku miesiącach i poszedł w
odstawkię ale uważam, że wart jest polecenia.
JAck

Kurs językowy (angielski) - gdzie wysłać
BOB Budowniczy poszukiwany..
Kupie rolki rozm. 28
Wzór na czapkę dla abiturienta
pluszowy smurf