Poszukuję sprawdzonego laryngologa (W-wa)

1. Data: 2005-05-09 20:40:34

Temat: Poszukuję sprawdzonego laryngologa (W-wa)
Od: "M" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję sprawdzonego laryngologa w Warszawie. Okazało się, że moje dziecko
ma przerośnięty 3 migdał, kwalifikujący się do zabiegu - chciałabym
skonsultować kwestię z innym specjalistą.
Za wszelkie informacje z góry ziekuję.
Małgosia + Mateusz (5 lat).

2. Data: 2005-05-10 06:59:29

Temat: Re: Poszukuję sprawdzonego laryngologa (W-wa)
Od: "Monika " <5...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

M <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
dziecko
> ma przerośnięty 3 migdał, kwalifikujący się do zabiegu - chciałabym
> skonsultować kwestię z innym specjalistą.

207&a=19346107

Angielski dla 7-latka
Kurs językowy (angielski) - gdzie wysłać
BOB Budowniczy poszukiwany..
Kupie rolki rozm. 28
Wzór na czapkę dla abiturienta