Kursy kosmetyczne

1. Data: 2007-02-12 14:24:36

Temat: Kursy kosmetyczne
Od: "samstag" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam,

Poszukuje informacji na temat kursów kosetycznych (wizaż, pielegnacja dłoni,
pedicure, manicure, depilacja itp.)
Czy może ktoś coś polecić?

Odnalazłam informacje na temat różnych kursów na stronie: http://asp.edu.pl/
jednak nie chce mi sie wierzyć w ich wszystkie opisy - zbyt dużo tutaj
różnych nieścisłości (certyfikaty). Ktoś iedyś o Nich wyrażał sie niezbyt
pochlebnie, zwłaszcza ze ogłaszają się na różnych stronach pisząc na każdej
to coś innego a w sumie telefony które podaja czy kontakt sprowadza się do
jednego
(http://kursy.makijaz.org/, http://super-paznokcie.webpark.pl/,
http://kursy.kosmetyczki.org/ http://kursy.paznokcie.org/
http://wizaz.kursy.malopolska.pl/- czy ktoś może ma doświadczenia?

Jednocześnie dostałam informację od Firmy Krakowskie Centrum Edukcji o
różnych kursach i wygląda to bardziej fachowo i wydaje mi się ze o wiele
taniej - tak samo ilość godzin jest większa. Wszystko widze ze miesci sie w
Krakowie - może ktoś zna inne miasta? http://www.select.edu.pl/??