Kurtka puchowa po praniu

1. Data: 2003-05-07 19:12:24

Temat: Kurtka puchowa po praniu
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystając z ładnej pogody postanowiłam wyprać i wysuszyć na świeżym
powietrzu swoją puchową kurtkę.
Zgodnie z sugestiami znajomych wrzuciłam do pralki piłki tenisowe. No i
suszę cały dzień, co jakiś czas rzotrzepywałam kurkę, ale niestety pióra
zabrały się w bryły i przyznam, że wygląda to teraz dość żałośnie.........

Ile czasu schnie taka kurtka i jak rozbić te zbrylone pióra (o ile to
jeszcze możliwe) - trochę się podłamałam..........

Pozdr. Ewa

1. Data: 2003-05-07 19:14:42

Temat: Re: Kurtka puchowa po praniu
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za literówki, szczególnie tę "rzotrzepywaną kurkę";)

Ewa

1. Data: 2003-05-07 21:37:15

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
Ja tez piore kurki puchowe w pralce, potem rozwieszam aby wysuszyc a
nastepie wrzucam do pralki na suszenie
pozdrawiam,
Beata

1. Data: 2003-05-07 21:56:12

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witaj,
> Ja tez piore kurki puchowe w pralce, potem rozwieszam aby wysuszyc a
> nastepie wrzucam do pralki na suszenie
> pozdrawiam,
> Beata

Niestety nie mam pralko - suszarki:(

pozdr. Ewa

1. Data: 2003-05-08 07:51:37

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in message

> Niestety nie mam pralko - suszarki:(

Pozwol kurtce dobrze wyschnac. Ja swoja susze do 3 dni. Dopiero po
wyschnieciu strzepnij kurtke w kazda strone, aby piora sie rozeszly.
Rozstrzepujac mokre piora rozdrabniasz je i pozbawiasz kurtke czesci pior,
gdyz drobne piorka beda wylazic.

Joanna

1. Data: 2003-05-08 08:26:23

Od: b...@z...pl (zlotek) szukaj wiadomości tego autora

ja wrzucam do suszarki i po 45 minutach jest jak nowa

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-05-08 09:41:51

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 May 2003 21:12:24 +0200 I had a dream that Ewa W <e...@b...wroc.pl>
wrote:
> [...]
>
>Ile czasu schnie taka kurtka i jak rozbić te zbrylone pióra (o ile to
>jeszcze możliwe) - trochę się podłamałam..........

Nie przejmuj się. Moja się czasem suszy nawet tydzień - co jakiś czas
podchodzę i palcami roztrzepuję i rozciągam te kulki pierza.

1. Data: 2003-05-11 07:50:18

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witaj,
> Ja tez piore kurki puchowe w pralce, potem rozwieszam aby wysuszyc a
> nastepie wrzucam do pralki na suszenie

Niestety, kurtka (a właściwie pióra) zaczęły śmierdzieć. Jestem załamana,
nie wiem, co teraz zrobić. Znalazłam już kumpelę z pralko - suszarką i teraz
nie wiem, co robić - wyprać raz jeszcze i od razu wysuszyć w suszarce, czy
też wrzucić na samo suszenie licząc, że zapach zniknie.....jeśli suszyć, to
jaki czas suszenia wybrać?

Pozdr. Ewa

Meble Forte
Czy warto kupić tanią zmywarkę?