Kurza stopa! Posty znow gina!

1. Data: 2000-07-28 11:05:36

Temat: Re: Kurza stopa! Posty znow gina!
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:
> Czy Wasze posty tez gina? Probuje wsylac rysunek kaktusa, o ktory pytam
> w jednym z postow i nic nie dochodzi :( Czy jakies ograniczenia
> MegaBurakowe sa zalozone czy cos sie wali?

A gdzie to chcesz wyslac - na grupe? Jesli w to rysunek jako dolaczony
plik w jakims formacie graficznym - to nie dojdzie. Jesli zas to rysunek
w formacie ASCII ... to nie wiem :-(
Ja jakos nie zauwazam efektu niewidzialnych postow na grupie.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-07-28 11:06:14

Temat: Kurza stopa! Posty znow gina!
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

rob@L

3. Data: 2000-07-28 11:34:34

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje tez gina.
O karasiach próbowalam wyslac tak ze cztery razy.

--
Kronopio
Uzytkownik "Gamon'" <r...@h...com> napisal w wiadomosci

4. Data: 2000-07-28 11:44:08

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio wrote:
> Moje tez gina.
> O karasiach próbowalam wyslac tak ze cztery razy.

To moze sprobujcie przez inny niz TPNET serwer newsowy.
Moze im serwer nawala?

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

5. Data: 2000-07-28 11:52:28

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio wrote:

> Moje tez gina.
> O karasiach próbowalam wyslac tak ze cztery razy.

No moj chyba f koncoo doszedl - pol dnia minelo...

rob@L

6. Data: 2000-07-28 11:53:06

Temat: PS.
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Poprawka - nie doszedl :(

7. Data: 2000-07-28 12:10:34

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> To moze sprobujcie przez inny niz TPNET serwer newsowy.
> Moze im serwer nawala?

Nie moge przez inny, bo u nas tak serwer w firmei ustawili, ze tylko na tym
o autoryzacje (???) i haslo (???) nie krzyczy.

pozdrawiam,
robal.

8. Data: 2000-07-28 14:25:59

Temat: Re: PS.
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Gamon'u. Rysunek nie dojdzie, bo dojsc nie moze (tylko na grupy
binarne wchodza rysunki). Naszkicuj go w ASCII to dojdzie na pewno.
Rysunek w ASCII wyglada oto tak:

^
^^^^
^^^^^

To ma byc choinka - taki mialem przynajmniej zamiar :-)

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

9. Data: 2000-08-01 07:46:53

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:

> Drogi Gamon'u. Rysunek nie dojdzie, bo dojsc nie moze (tylko na grupy
> binarne wchodza rysunki). Naszkicuj go w ASCII to dojdzie na pewno.

A moze ktos moglby czasowo na swojej stronie zamiescic? Bo na moja niby
wchodzi, a...nie wchodzi :(

> Rysunek w ASCII wyglada oto tak:

Wiem, wiem....ale nie potrafie (nie chce mi sie) takiego skomplikowanego
rysunku w ascii robic...

> ^
> ^^^^
> ^^^^^
> |

> To ma byc choinka - taki mialem przynajmniej zamiar :-)

ONA NIE MA SZCZEGOLOW! A moj kaktus musi miec....

Pozdrawiam,
robal.

10. Data: 2000-08-01 09:23:12

Temat: Odp: PS.
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze mozesz skarzystac z miejsca na stronach grupy! Zapraszam. Jesli
bedziesz wysylac, to najlepiej spakuj zip-em, napisz pare slow, aby rysunek
sam zagadka zbyt wielka nie byl i wyslij na konto o...@a...com.pl

--

Re: co to za krzew?
Kasztanowiec