Kurzajka - Tylko chirurgia?

11. Data: 2006-01-28 23:13:24

Temat: Re: Kurzajka - Tylko chirurgia?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SlaVa" <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> napisał w
wiadomości news:1415c$43db3a9e$540a45f4$27839@news.chello.pl...
> Witam mam pytanie jak w temacie. Czy kurzajkę można usunąć tylko
> chirurgicznie, czy są może jakieś inne, "Domowe", sposoby na pozbycie się
> jej?

uzywalam wielu metod. walcze z kurzajkami juz 10 lat. jesli nic z nimi nie
robie - przyrastaja nowe. jesli cos robie - nawet bez sensu - nie rosna.
najbardziej skuteczne wydaje mi sie wymrazanie azotem -90 stopni. moje
kurzajki sa b. uaprte - wymrazam jest co 1-2 tygodnia juz od maja i jest ich
coraz mniej. i caly czas stosuje naprzemian verrumal z hasceralem + 2 dawki
groprinosinu.

przy kurzajkach to wielka sztuka trafic na dobrego, doswiadczonego
dermatologa, ktory nie zamrozi do kosci, bo to tylko bardzo boli, a efektu
nie daje.

12. Data: 2006-01-28 23:33:38

Od: "Woreczek" <n...@n...nima.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> przy kurzajkach to wielka sztuka trafic na dobrego, doswiadczonego
> dermatologa, ktory nie zamrozi do kosci, bo to tylko bardzo boli, a

a nie wiesz czy taki wirus czy co to jest, siedzi pozniej w czlowieku? Ta
kurzaje mialem dobre 15lat temu i od tamtej pory nic. A byla okropna, taka
"palemka" listki takie, jak obcinasz u podstawy to zylki jak w kablu
elektrycznym, ble... moze mnie to dopasc?

13. Data: 2006-01-29 00:59:16

Od: SlaVa <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):
> A co powiesz na chirurgie "domowa"? Niestety innego sposobu nie znam i tylko
> ten mi pomogl. Polecam: obcinacz do paznokci, szczypce uniwersalne, noz.
> Oczywiscie wszystko odkazamy, odcinamy doplyw krwi do miejsca z kurzajka i ...
> drastyczny opis zabiegu pomine.
> Jak nie ma doplywu krwi to tak nie boli ;)
Próbowałem :) ok. 6 miesięcy spokoju a później odnawia się jak feniks z
popiołów :)

Chyba jednak wizyta u specjalisty będzie potrzebna :/

--
Otoczyli nas?
To dobrze, możemy atakować we wszystkich kierunkach.

14. Data: 2006-01-29 01:00:45

Od: SlaVa <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Woreczek napisał(a):
> Znajomy wypalal lutownica :)
Wypalanie lutownicą to chyba nie najlepszy pomysł :| Aż takim masochistą
nie jestem :)

15. Data: 2006-01-29 01:04:27

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 29 Jan 2006 02:00:45 +0100, *SlaVa*
<news:58a8b$43dc13be$540a45f4$14491@news.chello.pl> napisał(a):

> Wypalanie lutownicą to chyba nie najlepszy pomysł :| Aż takim masochistą
> nie jestem :)

Już lepiej wydać te parę zł. na LAPIS i tym wypalić.

--
Kaja

16. Data: 2006-01-29 01:35:02

Od: "WT" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chirurgicznie, czy są może jakieś inne, "Domowe", sposoby na pozbycie się
> jej?
Domowy i jak się wydaje, bezpieczny sposób to terpentyna. Ale nie na
wszystkie przypadki działa.

17. Data: 2006-01-29 11:18:59

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys mialem, pomogl soczek z rosliny dziurawca- poprosilem panie z apteki
i przygotowaly mi taki roztwor. Doslownie kilka kropelek na kurzajke w kilka
dni i po klopocie.

18. Data: 2006-01-29 11:40:19

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie pomogła sól kuchenna przyklejona plastrem na kurzajkę i trzymająca się
na niej przez 3-4 dni (oczywiście po każdorazowym myciu plaster i sól
wymieniane). Później kurzajka odpadła, miejsce bez blizny się wygoiło i od 3
lat mam spokój. :))

Aga

19. Data: 2006-01-29 12:06:35

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Woreczek" <n...@n...nima.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "palemka" listki takie, jak obcinasz u podstawy to zylki jak w kablu
> elektrycznym, ble... moze mnie to dopasc?

chyba nie, ale bardzo latwo sie zarazic na nowo:( i trudno skojarzyc gdzie,
bo ten wirus potrafi sie ujawnic dopiero po pol roku od zakazenia:( i nie
mozna temu przeciwdzialac, bo jak ma cie dopasc to dopadnie:( chociazby jak
mierzysz buty w sklepie. pozostaje tylko dbac o ogolna odpornosc
organizmu...

20. Data: 2006-01-29 12:09:41

Od: "asia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedys mialem, pomogl soczek z rosliny dziurawca- poprosilem panie z apteki
> i przygotowaly mi taki roztwor. Doslownie kilka kropelek na kurzajke w kilka
> dni i po klopocie.

a jak kurzajki są w okolicy ust, są malutkie ale jest ich 7 (słownie:
siedem!!!) to co zrobić??? Byliśmy już u dermatologa, kazała smarować
Verrumalem ale jakoś bez rezultatu. Dodam, że te kurzajki sa u 8-o letniego
dziecka.

[prośba] Wyniki badania - CMV i AFP
odmrożenie
wykwity na paznokciach