Kurzawki - HELP

1. Data: 2001-08-07 15:17:19

Temat: Kurzawki - HELP
Od: "MałGosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Bardzo prosze o pomoc w kwestii kurzawek. (Swja droga sama juz nie wiem
jak sie to cholerstwo nazywa bo w przegladarce po wrzuceniu hasla
kurzawka pojawiaja sie linki o grzybach)
Generalnie chodzi mi o to w jaki sposob moge kogos zarazic tym - tzn
nie to ze chce kogos zarazic :) wprost przeciwnie :) Czy wystarczy sam
dotyk? Wiem, ze to jest wirus, tylko nie wiem jak sie przenosi. Z
reszta nie mam tez pojecia skad sie to do mnie przyplatalo. Lekarza nie
smialam pytac, bo mu sie ewidentnie spieszylo :(

Bardzo dziekuje za pomoc.

Gosia

2. Data: 2001-08-07 16:03:06

Temat: Re: Kurzawki - HELP
Od: "Daniel Sereno" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Bardzo prosze o pomoc w kwestii kurzawek. (Swja droga sama juz nie wiem
> jak sie to cholerstwo nazywa bo w przegladarce po wrzuceniu hasla
> kurzawka pojawiaja sie linki o grzybach)

Gosiu, wpisz w okienku KURZAJKI ...

daniel

3. Data: 2001-08-07 17:04:12

Od: "MałGosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Sereno" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Gosiu, wpisz w okienku KURZAJKI ...

taa... juz sama doszlam do tego, ze to kurzajki :) Lekarka jednak uzyla
nazwy kurzawka wiec...

pozdrawiam
Gosia

4. Data: 2001-08-07 19:24:48

Od: <h...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem fachowcem ale slyszalem ze w aptece mozna kupic LAPIS
takie "mydelko" do smarowania kurzajek. Po jakims czasie systematycznego
smarowania robia sie czarne i odpadaja. POWODZENIA
bartek

5. Data: 2001-08-07 19:54:08

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>taa... juz sama doszlam do tego, ze to kurzajki :) Lekarka jednak uzyla
>nazwy kurzawka wiec...

....wiec tylko winni sie tlumacza..:)

6. Data: 2001-08-08 05:34:06

Od: "PG" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Troche OT:
W Poznaniu uslyszalem ze na galganek do scierania kurzu mowia kurzawka ...
Nie wiem tylko czy scieranie kurzu kurzajka dobrze na nia dziala ... :o)
A tak na serio: moj kolega mial ludowy przepis od swojej babci zeby smarowac
sokiem z lodygi mlecza (taki bialy) nawet mu pomagalo ...
Przepraszam i pozdrawiam
PG

7. Data: 2001-08-08 07:55:30

Od: "Daniel Sereno" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PG" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Troche OT:
> W Poznaniu uslyszalem ze na galganek do scierania kurzu mowia kurzawka ...
[cut]

na taka scierke mowimy skurzawka :)))

ds

8. Data: 2001-08-08 08:43:11

Temat: Re: Kurza_j_ki :)
Od: "MałGosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
smarowac
> sokiem z lodygi mlecza (taki bialy) nawet mu pomagalo ...

Bardzo dziekuje za wszelkie uwagi :))) Z tym, ze ja mam lekarstwo :))
bylam u lekarza :) Chcialam TYLKO wiedziec jak sie to cus przenosi z
czlowieka na czlowieka :)))

Gosia

9. Data: 2001-08-08 08:43:34

Od: "MałGosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Bardzo dziekuje za wszelkie uwagi :))) Z tym, ze ja mam lekarstwo :))
bylam u lekarza :) Chcialam TYLKO wiedziec jak sie to cus przenosi z

USZKODZENIE NERWU OKORUCHOWEGO
Witam grupę :-)
Program Powiekszania Penisa?!?!
SRODKI WYMIOTNE jak gdzie i co ?