'Kutuzowskij' - winorośl

1. Data: 2003-08-01 05:06:31

Temat: 'Kutuzowskij' - winorośl
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszelkie informacje mile widziane.
Pozd.
PP.

2. Data: 2003-08-02 07:55:11

Temat: Re: 'Kutuzowskij' - winorośl
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bgcsig$irh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wszelkie informacje mile widziane.

Podwyższona odporność na grzyby i zwiększona mrozoodporność. Odmiana
deserowa o sporych owocach, wyhodowana w Mołdawii.
Czyżby była to roślina mało rozpowszechniona na grupie?
KM

3. Data: 2003-08-02 22:20:57

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podwyższona odporność na grzyby i zwiększona mrozoodporność. Odmiana
> deserowa o sporych owocach, wyhodowana w Mołdawii.
> Czyżby była to roślina mało rozpowszechniona na grupie?
> KM

Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś tą odmianę miał.
Pozdrawiam
PP.

4. Data: 2003-08-02 23:08:46

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> wrote:
> Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Podwyższona odporność na grzyby i zwiększona mrozoodporność. Odmiana
> deserowa o sporych owocach, wyhodowana w Mołdawii.

A jak oni ją zaprawiają na mrozy w Mołdawii? Wkładają do zamrażalnika?
moon

5. Data: 2003-08-04 11:38:27

Temat: Odp: 'Kutuzowskij' - winorośl
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1stgreen <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bghdgr$j9d$...@a...news.tpi.pl...

> Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś tą odmianę miał.

I dobrze nasłuchujesz bo w polskich warunkach klimatycznych ona zbyt późna i
chyba nikt nie próbuje jej trzymac.

KUTUZOWSKIJ (Mołdawskij x SV 20365) - grona 300-450g, ciemnofioletowe jagody
24x21mm, mrozoodporność -25 C, dojrzewa w warukach Mołdawii ok. 10
października (to dla polskich warunków klimatycznych trzebaby dodac jeszcze
ze 2 tygodnie, a to może oznaczac, że raczej nie ma szans na dojrzenie)
Pozdrawiam :-)
Janusz

czym SKUTECZNIE skleic dziurke w folli do stawku - pilna prosba, jutro czeka robota! :)
[zywoplot] z graba?
Teraz ja !!!
Potrzebuje plan modelarski mlynu lub wiatraka
kaskada