czym SKUTECZNIE skleic dziurke w folli do stawku - pilna prosba, jutro czeka robota! :)

1. Data: 2003-07-31 20:23:06

Temat: czym SKUTECZNIE skleic dziurke w folli do stawku - pilna prosba, jutro czeka robota! :)
Od: "alexander" <a...@t...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Krotko i tresciwie.
Mamy dziure w folii do oczka wodnego. Folia jest jeszcze nie zalozona wiec
mamy dosyc sporo mozliwosci zabrania sie za jej zalatanie.
Pytanie: jak?

:)

Moze silikonem? (takim do stosowania w akwariach?)
Przejrzalem pobieznie archiwum grupy p.r.ogrody i niestety nie udalo mi
sie znalezc jednoznacznej odpowiedzi!
Bylo o srebrnej tasmie, zgrzewaniu zelazkiem, superlatkach co to sa podobno
w specjalistycznych sklepach.
Ja prosze o krotka rade, najlepiej czlowieka co to sobie mala dziurke
skutecznie zalatal.. i jest szczelne!

A moze wogole ktos ma jakies doswiadczenia w zabezpieczaniu oczka wylozonego
folia przed psimi pazurami?!

;)

Licze na dobre slowo!
Aleksander

2. Data: 2003-07-31 20:32:18

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zalozona wiec
> mamy dosyc sporo mozliwosci zabrania sie za jej zalatanie.

1. Najlepiej oryginalnym klejem. W Gdańsku można kupić specjalną
reperaturkę.
2. Dobrej jakości butaprenem
3. Ktoś radził taśmą wodoodporną, ale u mnie się nie sprawdziło

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

3. Data: 2003-07-31 20:57:01

Od: "alexander" <a...@t...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Najlepiej oryginalnym klejem.

Badz uprzejmy doprecyzowac co to znaczy oryginalnym?
Mam folie Einhella, czy rozumiesz przez to ze mam szukac kleju produkowanego
prze ta wlasnie firme, czy po prostu kleju poliuretanowego (polimerowego
?!?) i w ten sposob przykleic latke?

>W Gdańsku można kupić specjalną
> reperaturkę.

W jakims lokalnym sklepie czy w ktorejs z ogolnopolskich sieci marketow?

> 3. Ktoś radził taśmą wodoodporną, ale u mnie się nie sprawdziło

Tak myslalem!

Dzieki!
Aleksander

4. Data: 2003-07-31 21:22:59

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(polimerowego
> ?!?) i w ten sposob przykleic latke?

> W jakims lokalnym sklepie czy w ktorejs z ogolnopolskich sieci

Ja kupowałem folię z metra i sam ją kleiłem do odpowiedniego wymiaru.
W sklepie w którym kupiłem folię, kupiłem do niej klej.
Jak mi gówniarze przebili folię widłami, to kleiłem butaprenem i już
parę lat trzyma.
Był to większy sklep ogrodniczy, ale nie należał do żadnej sieci.
Ostatnio kleiłem sąsiadowi, On folię kupił nie wiem gdzie, a klej
kupił w Praktikerze i też już rok trzyma

5. Data: 2003-08-01 00:59:31

Od: Tony Halik <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jesli masz zapasowy kawalek folii, to mozesz tez kupic silikon i
nakleic latke. Takie sklejenie nie podlega duzej sile nacisku jesli
folia byla juz ulozona przez wode, wiec nie powinno byc z tym
problemu.

Pozdrawiam Tony Halik
mail/tlen: t...@t...pl
gg: 1323305
ftp: kontakt na prv

6. Data: 2003-08-01 01:01:31

Od: Tony Halik <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re

Hm nie wyswietlilo mi twojego pierwszego posta i nie doczytalem, ze
folia jeszcze jest nie zalozona. Mysle jednak ze silikon to wytrzyma.
Oczywiscie sanitarny lub akwarystyczny. Ale butapren tez git ;)

Pozdrawiam Tony Halik
mail/tlen: t...@t...pl
gg: 1323305
ftp: kontakt na prv

7. Data: 2003-08-03 21:10:01

Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam folie Einhella, czy rozumiesz przez to ze mam szukac kleju produkowanego
> prze ta wlasnie firme, czy po prostu kleju poliuretanowego (polimerowego
> ?!?) i w ten sposob przykleic latke?

Nie wazny producent foli lecz materiał z jakiego jest wykonana, jeżeli to PCV
to proponuję zakupić klej do PCV i odtłuszczacz, w sklepach (churtowniach) z
armaturą chydrauliczną. Następnie wykonać łatkę z tej samej foli i ją przykleć.
Można również nabyć specjalne reperaturki do folii stawowych z PCV pod tym
adresem http://www.hydroogrod.com.pl (sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową)
Co zaś do psa i jego kąpieli w oczku, to proponuję obsadzić oczko roslinami
strefy brzegowej lub płytkiej, tak aby uniemożliwić psu wchodzenie w każdym
miejscu oczka, lecz w tym którego nie obsadzimy roślinami, a folię
zabezpieczymy gęsto zbitą "drabinką" z dębowych listew. Szczebelki co 1 cm o
szerokosci 3 - 4 cm, szerokość drabinki ok 80 - 90 cm, długość do dna oczka.
Dół bciążamy kamieniem i a górę mocujemy do brzegu.
Można też brzeg pod drabinką wzmocnić dodatowymi 1 lub 2 warstwami folii.
U mnie taki patent działa już drugi rok, mam oczko w samym środku osiedla
mieszkaniowego i nie do uniknięcia są wizyty psów sąsiadów bliższych i dalszych.

Pozdrawiam.
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

[zywoplot] z graba?
Teraz ja !!!
Potrzebuje plan modelarski mlynu lub wiatraka
kaskada
Cytryna