Kwas hipurowy

1. Data: 2007-06-09 20:08:31

Temat: Kwas hipurowy
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W badaniu moczu mojego syna wykryto "silny sygnal kwasu hipurowego,
prawdopodobnie pochodzenia bakteryjnego"
Przemek ma 22 miesiace.
Prawdopodobnie ma od dawna jakas lekka przewlekla infekcje ktora wlasnie
staramy sie wytropic (powiekszone wezly chlonne, chwilowe skoki
temperatury, zwiewne wysypki ktore znikaja po minucie), teraz czekamy na
wynik posiewu moczu.
Czy jest mozliwe ze ten kwas hipurowy ma zwiazek z takaz infekcja?

Do lekarki idziemy dopiero z wynikiem posiewu - okolo wtorku, dzisiaj z nia
rozmawialam przez telefon - kazala sie nie martwic, wyjasni jak sie
spotkamy.
Ale ona kazala nam sie nie martwic gdy robila badanie genetyczne, ze niby
na wszelki wypadek je robi - potem sie okazalo ze byla pewna wyniku.
Na szczescie sie zdziwila ;)

Czy ktos moglby mi wyjasnic o co chodzi z tym kwasem?
Bylabym bardzo wdzieczna.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło