Kwiat tulipanowca

1. Data: 2004-06-13 17:45:49

Temat: Kwiat tulipanowca
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Chcialbym sie z Wami podzielic najswiezsza, dobra nowina:
Moj tulipanowiec zakwitl. Naliczylem az DWA kwiatki.
Drzewo to nie jest az tak stare, jak to sie zwyklo mowic o kwitnacych
okazach drzew z tego gatunku.
U mnie rosnie siedem lat. Do tego doliczmy ze trzy do pieciu w szkolce i
uzyskamy jego faktyczny wiek. Tym samym tulipanowiec ten ma teraz ok.
10-12 lat. Niechaj wiec ci, u ktorych jeszcze nie kwitl, nie traca
nadzieji, tylko zatroszcza sie o to drzewo, a ono odwdzieczy sie
kwitnieniem.

Pozdrawiam,
Bpjea

2. Data: 2004-06-14 19:44:54

Temat: Re: Kwiat tulipanowca
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Bpjea!
W Twoim liście przeczytałem:

B> Chcialbym sie z Wami podzielic najswiezsza, dobra nowina:
B> Moj tulipanowiec zakwitl. Naliczylem az DWA kwiatki.

Dzięki za dobrą nowinę :-).
Krzysztof Marusiński

3. Data: 2004-06-15 12:03:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> wrote in message

B> Moj tulipanowiec zakwitl. Naliczylem az DWA kwiatki.

Poprawka w obliczeniach: kwiaty sa cztery :)

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-06-15 20:00:21

Temat: Re[2]: Kwiat tulipanowca
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Bpjea!
W Twoim liście przeczytałem:

B> Poprawka w obliczeniach: kwiaty sa cztery :)

To i ja muszę wziąć to pod uwagę i poprawić się.
Dzięki za szczególnie dobra nowinę.
Krzysztof Marusiński

Rododendrony.
datura po raz setny