Kwitnący krzew

1. Data: 2009-05-06 16:41:06

Temat: Kwitnący krzew
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Masowo pięknie kwitną w ogrodach obecnie takie krzewy:

http://img135.imageshack.us/my.php?image=kwitncykrze
w.jpg

tutaj zbliżenie:

http://img360.imageshack.us/my.php?image=kwitncykrze
w1.jpg

Co to za krzew? Bardzo bym chciała go posadzić u siebie.

Ewa

2. Data: 2009-05-06 16:45:50

Temat: Re: Kwitnący krzew
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> Masowo pięknie kwitną w ogrodach obecnie takie krzewy:

Już kwitną?
W Wielkopolsce dopiero mają pączki.

> Co to za krzew? Bardzo bym chciała go posadzić u siebie.

Kalina koralowa, czyli buldeneż, czyli 'Boule de Neige'.
--
Basia

3. Data: 2009-05-06 17:25:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Już kwitną?
> W Wielkopolsce dopiero mają pączki.

U nas wszystko szybciej, Dolny Śląsk to ciepła kraina. :)

> Kalina koralowa, czyli buldeneż, czyli 'Boule de Neige'.

O, dzięki Ci! Przyuważyłam ją już w zeszłym roku, ale nijak nie udało mi
się wytłumaczyć babce w ogrodniczym, o co mi chodzi. To tym razem
cyknęłam fotkę. :)

Ewa

4. Data: 2009-05-06 19:55:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
>
> O, dzięki Ci! Przyuważyłam ją już w zeszłym roku, ale nijak nie udało mi
> się wytłumaczyć babce w ogrodniczym, o co mi chodzi. To tym razem

Masz małe dzieci? Uważaj bo trująca.
--
pozdr. Jerzy

5. Data: 2009-05-06 20:12:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Masz małe dzieci? Uważaj bo trująca.

O, cenna informacja.
Trujące kwiaty, czy owoce?

Ewa

6. Data: 2009-05-06 21:03:55

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> O, cenna informacja.
> Trujące kwiaty, czy owoce?

Całość.

--
pozdr. Jerzy

7. Data: 2009-05-06 21:17:09

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Całość.

Informacja bezwartościowa.Ludzkie dzieci nie żrą krzaków,zwłaszcza w całości.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2009-05-06 22:46:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Informacja bezwartościowa.Ludzkie dzieci nie żrą krzaków,zwłaszcza w
całości.
> Pozdrawiam.Mirzan

Nie byłbym pewny, a to listek do buzi, a to kwiatek lub owoc jeśli ładny...

9. Data: 2009-05-07 05:57:54

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> całości.
>
> Nie byłbym pewny, a to listek do buzi, a to kwiatek lub owoc jeśli ładny...

Co jakiś czas wyskakują z krzaków różne srtaszydełka i ostrzegają,że konwalie,
naparstnice,wawrzynki wyrzucić,bo się można otruć.Agresty głogi,śliwy wywalić,
bo się można pokłuć.Drzewa przyciąć,bo można zlecieć z wysokości.
A żadnemu straszakowi nie przyjdzie do głowy,żeby ławkę wyrzucić,momożna
się ochlać piwskiem.
mirzan

10. Data: 2009-05-07 06:21:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo się można pokłuć.Drzewa przyciąć,bo można zlecieć z wysokości.
> A żadnemu straszakowi nie przyjdzie do głowy,żeby ławkę wyrzucić,momożna

Dzieci, zwłaszcza małe nieświadomie biorą różne rzeczy do buzi - to takie
dziecięce badanie świata, Smutno byłoby, gdyby kolejne dziecko z powodu
ignorancji rodziców straciło życie. A nie zawsze można szybko nauczyć co
wolno, a czego nie...

Grzyby lesne w ogrodzie
Wierzba mandżurska a wierzba babilońska
Kwitnące tulipany.......
trawa niskorosnąca na nasłonecznionym miejscu
Co to za roślinki?