L'oreal, Nivea czy Garnier?

1. Data: 2003-11-02 14:16:44

Temat: L'oreal, Nivea czy Garnier?
Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Ostatnio pojawily sie trzy serie do oczyszczania twarzy: L'oreal Pure Zone,
Nivea Young, Garnier Czysta Skóra.

Planuje kupic sobie caly zestaw (zel, tonik, krem) i tak sie zastanawiam...
czy kupic wszystko jednej firmy? jesli tak, to ktory z tych trzech zestawow
moglybyscie polecic? a moze pomieszac ;) kupic np.tonik z garniera, krem z
l'oreala itd.?

doradzcie ;-)

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-11-02 17:51:04

Temat: Re: L'oreal, Nivea czy Garnier?
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia z BBPR <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bo33jc$lim$...@n...onet.pl...
> Planuje kupic sobie caly zestaw (zel, tonik, krem) i tak sie
zastanawiam...
> czy kupic wszystko jednej firmy?

Konkretnego zestawu Ci nie polece bo, niestety, zadnego nie znam, ale wiem
jedno, najlepiej kupic sobie jeden zestaw i nie mieszac. Jesli bedziesz
uzywac kosmetykow pielegnacyjnych jednej firmy to beda sie wzajemnie
uzupelniac wiec i efekt bedzie lepszy
=====
annaM

1. Data: 2003-11-03 01:27:24

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zestawow
> moglybyscie polecic? a moze pomieszac ;) kupic np.tonik z garniera, krem z

wybierz te kosmetyki, które są najlepiej dopasowane do twoich potrzeb,
niezależnie od firmy.
ja proponuję krem z l'oreala lub garniera, a żel i tonik z nivea (bo są
delikatniejsze, a tonik bez alkoholu)

1. Data: 2003-11-03 19:04:15

Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Zone,
> Nivea Young, Garnier Czysta Skóra.
>
> Planuje kupic sobie caly zestaw (zel, tonik, krem) i tak sie

Dla mnie Garnier byl za silny, ale odkrylam serie AA Young Oceanic, uzywam
tonik i zel do mycia twarzy.I to chyba jest to, bo wreszcie nie wychodza mi
na twarzy takie paskudztwa jak kiedys. Mam tez punktowy koncentrat na
pryszcze z tej serii (bo czasem cos sie zdazy), a kremy uzywam tez z
Oceanica ale z serii hydraoxygen.

Pozdrawiam,
Iwona

1. Data: 2003-11-03 21:45:48

Od: "Dzanina" <d...@w...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

inka wrote:
. Mam tez
> punktowy koncentrat na pryszcze z tej serii (bo czasem cos sie
> zdazy),
Sprawdza sie ten koncentrat? Zakupilam ostatnio Erisa z serii 20 i niestety
nie skutkuje.

Dzanina

1. Data: 2003-11-03 23:27:59

Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kupilam serie z L'Oreala, ale nie pasuje mi tonik, krem i zel sa ok.;
jesli Tobie by pasowal ten tonik, moge Ci odsprzedac, tylko raz uzylam.
Szczegoly na prv
pozdrawiam,
kas :)

--
Zarabiaj w sieci!!
http://republika.pl/grafitowa/

1. Data: 2003-11-05 12:48:37

Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dzanina" <d...@w...unitron.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:bo6i9k$g3e$1@inews.gazeta.pl...
> inka wrote:
> . Mam tez
> Sprawdza sie ten koncentrat? Zakupilam ostatnio Erisa z serii 20 i
niestety
> nie skutkuje.

Wydaje mi sie, ze tak. Tylko, ze ja mam albo bardzo male pryszcze ktore od
razu da sie wydusic, a po wyduszeniu smaruje je sztyftem z zielona herbata z
avonu i Davercinem, albo mam jakies okropienstwa ktore nie chca wyjsc na
wierzch i wtedy wlasnie smaruje je tym koncentratem i wtedy ladnie sie
wchlaniaja. Tylko ze oprocz tego to jeszcze robie sobie takie niby oklady z
rumianku (normalna ekspresowa herbate rumiankowa sobie zaparzam, rozrywam
torebke i nakladam na pryszcza te taka rumiankowa papke). Wiec nie wiem, co
bardziej pomaga...

Pozdrawiam,
Iwona

avon anew
Re: [spam]
co sie stalo
soczyste kalorie
krem AA Plus AGE EXPERT Botox-like lub Preventi Dermika