L'oreal szminka nabłyszczająca

1. Data: 2002-10-04 17:08:55

Temat: L'oreal szminka nabłyszczająca
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Drogie Panie !!!

Chciałam się was poradzić co do szminki z serii "Shine delicieux"- czy
któraś z was ją ma, bądź wie jaka jest ???
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Aldona

1. Data: 2002-10-05 11:38:49

Temat: Re: L'oreal szminka nabłyszczająca
Od: <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam się was poradzić co do szminki z serii "Shine delicieux"- czy
> któraś z was ją ma, bądź wie jaka jest ???
> Z góry dziękuję i pozdrawiam
> Aldona
Jest super! kolor 525 jest po prostu wspanialy! pieknie pachnie,nawilza, ma
tylko jedna wade nie jest trwala.
P.

1. Data: 2002-10-05 17:15:14

Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest super! kolor 525 jest po prostu wspanialy! pieknie pachnie,nawilza,
ma
> tylko jedna wade nie jest trwala.

A jaki to kolor( fioletowy, różowy ???) i ile kosztuje ?
aldona

1. Data: 2002-10-07 08:41:41

Od: "Ewa Zalewska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ma
>

> A jaki to kolor( fioletowy, różowy ???) i ile kosztuje ?
> aldona

zgadzam sie z przedmowczynia - tez uzywam od kilku miesiecy odcienia 525,
jest przesliczny, nazywa sie Plum Pudding i jest to odcien rozowo fioletowy
z silnym polyskiem; sminka jest niestety nietrwala i wymaga korekty po
kazdym posilku

1. Data: 2002-10-07 09:12:26

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam się was poradzić co do szminki z serii "Shine delicieux"- czy
> któraś z was ją ma, bądź wie jaka jest ???

Najlepsza szminka, jaka mialam. Kosztuje 44 zl (w Galerii Centrum)

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

maseczka