LAMPERIA

1. Data: 2002-01-21 08:43:55

Temat: LAMPERIA
Od: "Air45" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM

mam problem kupilem mieszkanie i w lazience mam lamperie ktorej chce sie
pozbyc w jaki sposob to najlepiej zrobic

dzieki

1. Data: 2002-01-21 09:29:50

Temat: Re: LAMPERIA
Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trudna sprawa. Jest w chemicznych sklepach taki specyfik do
rozpuszczania starych farb. Straszne świństwo. Smierdzi chemią
nieprzeciętnie, od razu boli od tego głowa. Z wyglądu też nie
atrakcyjne - takie przezroczyste gluty. Jest jeszcze taki w
postaci spraya z pianą, ale wyraźnie droższy.
Rozpuszcza to mniej więcej jedną warstwę starej farby na raz,
więc przy wielu warstwach jest dużo zabawy, bo to trzeba
zeskrobywać zanim wyschnie, a schnie szybko. No i nie jest to
takie tanie.
Ja u siebie, kiedy remontowałem zakupione mieszkanie to po
początkowych zabawach z tym świństwem, doszedłem do wniosku, że
szybciej, łatwiej, taniej i z pożytkiem dla przyszłości będzie
zbić farbę razem z tynkiem i położyć nowy.

Darek

1. Data: 2002-01-21 21:54:47

Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darkac" <d...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieprzeciętnie, od razu boli od tego głowa. Z wyglądu też nie
> atrakcyjne - takie przezroczyste gluty. Jest jeszcze taki w

[cut]
mam podobne doswiadczenia- po poczatkowych zabawach z chemikaliami, opalarką
itp w rych poszedl majzel i mlotek, a potem znajomy muraz polozyl tynk. O
ile w lazience bedziesz kladł plytki to chyba lepiej skuc, bo po chemii
zostaje tlusta sciana i nie wiem, czy klej bedzie sie na niej trzymal.

Pozdr.
Janusz

Piec c.o. kondensacyjny czy warto?
Projektowanie
Budowa domu- beton komorkowy
Pralka z wsadem z gory czy z boku I JAKA?????
ocieplenie podlogi pod panele