LEP - pytanko

1. Data: 2003-01-23 18:48:03

Temat: LEP - pytanko
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Czy moze wiecie, czy zostala podjeta decyzja o "odroczeniu" LEP-u? (Jesli
tak to na ile?)
Z gory dzieki za odpowiedz
Goha

2. Data: 2003-01-23 19:37:22

Temat: Re: LEP - pytanko
Od: "GeePee" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-01-23 20:19:11

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Goha wrote:
> Czesc!
> Czy moze wiecie, czy zostala podjeta decyzja o "odroczeniu" LEP-u?
> (Jesli tak to na ile?)
> Z gory dzieki za odpowiedz
> Goha

Ma go nie byc do 2006 roku.
--
In God we trust, all others must present data
j...@m...pl

4. Data: 2003-01-23 20:37:41

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Goha w wiadomości <b0pfng$p3a$3@news.onet.pl> napisał/a:
> Czesc!
> Czy moze wiecie, czy zostala podjeta decyzja o "odroczeniu" LEP-u? (Jesli
> tak to na ile?)
> Z gory dzieki za odpowiedz

Sprawa jest w sejmowej komisji - może się uda, a może nie.
Bądź dobrej myśli.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

5. Data: 2003-01-23 20:53:53

Od: "Bocian" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czesc!
> Czy moze wiecie, czy zostala podjeta decyzja o "odroczeniu" LEP-u? (Jesli

Jestem na III roku i dziekan nam powidział, że był w ministerstwie i wie ,
że dla nas LEPu nie będzie!!!!

6. Data: 2003-01-23 21:41:03

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bocian" <b...@o...pl> napisał/a

> Jestem na III roku i dziekan nam powidział, że był w ministerstwie i
> wie , że dla nas LEPu nie będzie!!!!

W/g najnowszych danych LEP ma być w 2006 roku, więc się łapiesz. Projekt
został już zatwierdzony w ministerstwie i jest już w komisji sejmowej. Dane
z przedwczoraj.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

7. Data: 2003-01-24 14:18:50

Od: "Bocian" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> W/g najnowszych danych LEP ma być w 2006 roku, więc się łapiesz. Projekt
> został już zatwierdzony w ministerstwie i jest już w komisji sejmowej.

Dzięki za niestety niezbyt optymistyczną wiadomość.
Ale to jest bez sensu- dowiaduję się o LEPie na III roku, moim zdaniem
"jakiekolwiek nowości" powinny być wprowadzane dla I roku, czyli taki
kandydat powinien wiedzieć o wszystkim , co go czeka.
Pozdrawiam .

8. Data: 2003-01-24 14:40:21

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bocian w wiadomości <b0rhvd$59m$1@absinth.dialog.net.pl> napisał/a:
> [...]
> "jakiekolwiek nowości" powinny być wprowadzane dla I roku, czyli taki
> kandydat powinien wiedzieć o wszystkim , co go czeka.

A gdybyś się dowiedzał o LEPie przed pierwszym rokiem nie szedłbyś na
medycynę?

9. Data: 2003-01-24 15:32:04

Od: "Bocian" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yellow Peril" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> A gdybyś się dowiedzał o LEPie przed pierwszym rokiem nie szedłbyś na
> medycynę?

Oczywiście , że bym poszła.
Uważam jednak, że każdy ma prawo być poinformowanym o programie, przebiegu i
warunkach ukończenia studiów, zanim je zacznie... i tyle.

10. Data: 2003-01-24 15:50:03

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bocian w wiadomości <b0rm8o$ib2$1@absinth.dialog.net.pl> napisał/a:

> [...]
> Uważam jednak, że każdy ma prawo być poinformowanym o programie, przebiegu i
> warunkach ukończenia studiów, zanim je zacznie... i tyle.

Przepraszam, że pisałem do ciebie jakbyś była mężczyzną.
A wiesz, że LEP nie jest egzaminem na studiach i nie jest w programie
studiów, jest to egzamin po stażu, więc zostaniesz o nim poinformowana
przed rozpoczęciem stażu ;-)

--

psychostemia?
kamica żółciowa