LO kontra Technikum

1. Data: 2003-02-25 08:51:06

Temat: LO kontra Technikum
Od: "ornament" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy. Właśnie razem z moją żoneczką dyskutujemy na bardzo ciekawy temat,
gdzie wysłać naszego synka do technikum czy LO

2. Data: 2003-02-25 09:20:23

Temat: Re: LO kontra Technikum
Od: "GG" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@p...pl> news:b3fan5$15t9$1@foka.acn.pl...
> Witamy. Właśnie razem z moją żoneczką dyskutujemy na bardzo
ciekawy
> temat, gdzie wysłać naszego synka do technikum czy LO

To bardzo pasjonujące o czym dyskutujecie z żoneczką:
gdzie wysłać Waszego synka do technikum czy LO.

G.Górecki

3. Data: 2003-02-25 10:46:18

Od: Sławomir Żaboklicki <z...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ornament" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witamy. Właśnie razem z moją żoneczką dyskutujemy na bardzo ciekawy
temat,
> gdzie wysłać naszego synka do technikum czy LO

Jeśli syneczek nie ma nic do powiedzenia, to nie ma co dyskutować.
Może go przyjmą do technikum. Jeśli sobie dyskutujecie, a on i tak
zrobi swoje, to pójdzie do liceum.

SZ

4. Data: 2003-04-25 18:15:17

Od: "janosik" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ornament" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witamy. Właśnie razem z moją żoneczką dyskutujemy na bardzo ciekawy temat,
> gdzie wysłać naszego synka do technikum czy LO
jasne...zastanowcie sie gdzie poslac PSA albo SWINIE MORSKA... to latwiejsze
;)
a zawsze mozesz poslac swoja zone do diabla... jak sie nie sprawdzi ;)
syna zostaw, bo pomysli, ze Was zdrowo popieprzylo - bardzo sie nie pomyli
;)

Sprzedam niemieckie wersje językowe znanych filmów video i kinowych!
koniec awansu - pytanie..
faq grupy pl.soc.edukacja (5)
Euro Plus + interaktywny angielski - WIN XP ???
Szukam informacji o 'learning family'