koniec awansu - pytanie..

1. Data: 2003-02-24 12:50:19

Temat: koniec awansu - pytanie..
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie, czy jezeli zaliczę staż na nauczyciela mianowanego a z
przyczyn zdrowotnych nie będę mogła przystąpić do egzaminu, to czy cały,
prawie 3 letni staż przepada, czy będę mogła przystąpić do egzaminu w
terminie późniejszym?
pozdrawiam Znajdzia

2. Data: 2003-02-25 10:14:48

Temat: Re: koniec awansu - pytanie..
Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajdzicha pisze:

> [...]
> przyczyn zdrowotnych nie będę mogła przystąpić do egzaminu, to czy cały,
> prawie 3 letni staż przepada, czy będę mogła przystąpić do egzaminu w

Jeżeli przedstawisz L4, to egzamin powinni przełożyć Ci na sesję zimową ,
oczywiście MSZ.

KN:
"2. Nauczyciel stażysta i nauczyciel kontraktowy składają wniosek o podjęcie
odpowiednio postępowania kwalifikacyjnego lub egzaminacyjnego w ciągu 14 dni
od dnia otrzymania pozytywnej oceny dorobku zawodowego za okres stażu.
Nauczyciel mianowany może złożyć wniosek o podjęcie postępowania
kwalifikacyjnego w okresie 3 lat od dnia otrzymania pozytywnej oceny dorobku
zawodowego za okres stażu. W przypadku niedotrzymania terminów złożenia
wniosków, nauczyciele ci obowiązani są do ponownego odbycia stażu w pełnym
wymiarze."

Ale musisz zamknąć staż w terminie.

Lamia

faq grupy pl.soc.edukacja (5)
Euro Plus + interaktywny angielski - WIN XP ???
Szukam informacji o 'learning family'
edukacja polonistyczna z metodyka
Komputer z drugiej ręki