LUMBAGO lub coś w tym stylu

1. Data: 2001-12-19 10:27:59

Temat: LUMBAGO lub coś w tym stylu
Od: "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow,

Gralem wczoraj w pilke nozna. Po ok 60 minutach gry zaczelo mnie mocno bolec
w dole plecow. Bylem juz mocno rozgrzany, dlatego tym bardziej mnie to
dziwi.
Przyszedlem do domu i bylo coraz gorzej. W nocy praktycznie nie spalem, bo
kazdorazowe przekrecanie sie na drugi bok, to straszliwy bol. Rano z lozka
wstawalem na czworaka.
Poradzcie jaki lek sobie kupic. Nie ma znaczenia jaka cena i czy jest na
recepte, czy nie.

A tak zeby zona nie slyszala powiem po cichu: w piatek znowu chce grac w
pilke;)

Krzysiek

2. Data: 2001-12-31 06:33:41

Temat: Re: LUMBAGO lub coś w tym stylu
Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Radzilbym jednak pojsc do lekarza. Moze to byc bol miesniowy, ale bywaja tez
powazne zaburzenia, naprzyklad oderwanie wyrsotkow kregowych po gwaltownym
rzuceniu sie na pilke. Osobiscie taki przypadek widzialem.

jotem

Krzysztof Do?harz wrote:

> [...]
> recepte, czy nie.
>
> A tak zeby zona nie slyszala powiem po cichu: w piatek znowu chce grac w

INFORMALINACJA
praca dla biotechnologa
Jaki srodek na regulacje ukladu trawienia?
Pobij papierosa - rzuc palenie i wygraj wycieczke do Rzymu
Wypelnij ankiete Nicorette i wygraj nagrody!