Ladna kobieca pizama - gdzie?

1. Data: 2004-12-10 21:18:35

Temat: Re: Ladna kobieca pizama - gdzie?
Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:31u0kdF3fh82vU1@individual.net...
> Zapewne problem jest z gatunku zachcianek, ale co tam ;)
Ojjj, wydawało mi się, że kupienie piżamy to rzecz normalna, chodząc po
sklepach (krakowskich) odniosłam wrażenie, że to jednak zachcianka!

> Rzecz ma spelniac nastepujace warunki:

<cut - tu wiele pozytywnych rzeczy a jak nierealnych;) >

Podziele się moimi 3 tygodiowmi doświadczeniami z szukania tej idealne.
Tylko, że ja miałam granice do 100zł.
Kupienie piżamki bawełnianej, dobrej gatunkowo, nie szpitalnej, nie
tatusiowej, nie worowatej i jeszcze ładnej to jest koszmar ;)
Generalnie to warto iśc najpeirw na plac/targ czy jak to się u Was mawia.
Tam królują Vienetta Secret (czy jakoś tak, w każym razie podróbki victoria
secret ;-) ), wszechobecne w internecie i na allegro. Ceny ich to 40zł,
oczywiście + - zależnie od upodobań sprzedawcy. I tu trzeba uważać. JEśli
ktoś lubi spodenki z "dużą, gufrowaną i grubą gumą" to ok, ale dla mnie to
były pierwsze schody. Nienawidze marszczonej gumy jak w "gaciach".
Kolejny problem to długość bluzeczki. Piżama, jeśli nie lubisz "pleców na
wierzchu" musi być dłuższa niż bluzeczki codzienne. Inaczej w pozycji
embrionalnej plecy marzna :(
Zrezygnowałam z vinnetty i poszłam w kurs na miasto. Tam ceny vinnetty
sięgają 100zł. Taaak, trzeba uważać!
W sklepie, gdzie sprzedają triumpha widziałam taką za 80zł, w innym za
100zł. Tragedia. Inne firmy, kiepsko. Albo nie ma rozmiarów, albo brzydkie,
albo spodnie krótkie, albo z kapturem (kto to widział spać z kapturem na
plechac?!), albo coś jeszcze innego beznadziejnego.
Jeśli stać Cię na triumpha to w 100% go polecam. Duży wybór, ładne piżamki,
dobre fasony, no tylko te ceny.
Acha, piżamki robi jeszcze esprit, lubią je sprzedawać w sklepach jako mega
specjał ;) rozbieżność cenowa za to samo od 70 do 100zł ;)
Ja zdecydowałam się na firmę placową "muzzy"(oczywiście w sklepach też
występuje, tylko z inną ceną).
Moja idealna piżamka jest:
- czerwona z optycznie odchudzającym paskiem z boku
- ze snoopym ;) ale nie przesadnie słodka
- ładnie dopasowana
- ma gładka gumę
- spodnie są odpowiednio długie, bluzeczka również
- z wierzchu ma jakby frote, pod spodem polarek
- wygląda jak dresik
- jest b. ciepła, przykrywam się czymś cienkim
Największy minus to "made in poland" i nawet w idealnej piżamce musieli coś
spierdzielić. Mianowicie snoopka nie wykończyli jak trzeba i piżamka na
zewnątrz piękna a wewnątrz drapie. Wyprałam 2 razy, zmiękła i jest ok.
I tak na kupowanie piżamki poświęciłam 3 tygodnie, bardzo chciałam coś
lepsiejszego a skończyłam na takiej z targu :/ Kosztowała mnie 50zł i jestem
zadowolona.
Acha, warto poświęcić na kupowanie jej troche czasu, ja np. nie lubie płącić
za ten sam produkt, tylko w innym sklepie 20-30zł więcej!
Triumph miał do niedawna dwie promocje:
1) "druga piżama gratis" ;)
2) piżamki po 69zł, tylko, że na mnie rozmiarów nie było
Sprawdź, może się jeszcze załapiesz ;)
Pozdrowionka! (rozmiar 40/42 176cm)

1. Data: 2004-12-11 10:03:57

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Anna napisał:

> Zapewne problem jest z gatunku zachcianek, ale co tam ;)
>
> Po latach spania w koszulkach na ramiaczkach i podobnych mniej lub
> bardziej satynowo-koronkowych cudach zapragnelam sprawic sobie...
> pizame ;)

Polecam Triumpha, mam "wyjazdową", podobną do tej,
http://www.biust.pl/pasaz/foto_duze/bielizna_nocna/b
eedees_az27821_300_czarny.jpg
tylko spodnie węższe, góra bordowa, spodnie czarne, wyglada całkiem
niebieliźnianie, jest bawełniana i miła, mam ją kilka lat i wciąż
wyglada jak nowa. Może i dlatego, że używam jej tylko "w gościach" :)
Ceny nie pamiętam, ale chyba zmieściasz sie w 200.
--
pa, Basia

1. Data: 2004-12-11 16:25:46

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Po latach spania w koszulkach na ramiaczkach i podobnych mniej lub
> bardziej satynowo-koronkowych cudach zapragnelam sprawic sobie...

Schiesser (osobno mozna kupic spodnie i gory), a poza tym wspominany juz
tu triumph i kapphal. Z tego ostatniego moja mama ma bawelniana pizame,
ktora ostatecznie okazala sie za ciepla do spania i spelnia role stroju
domowego (bo w zasadzie wyglada jak elegancki dres - jest z grubej
bawełny, jednokolorowa, ciemnoniebieska, nie stracila koloru i fasonu,
chociaz jest noszona juz dobre 1,5 roku).

Iwona
_____________
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=603

1. Data: 2004-12-12 14:39:11

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> Sama kupiłam sobie niedawno tę pierwszą i jestem bardzo zadowolona.
> Śpi się w niej bardzo wygodnie, a wygląda w niej - sympatycznie i
> niebanalnie :)
> 100 % bawełna, 159 zł, akurat mają jeszcze rozmiar 42.
> Możesz kupić własnie przez biust.pl albo 'w realu' w ich sklepie -
> Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 50. (lepiej przymierzyć).

Faktycznie bardzo ladna jest i pewnie pojde przymierzyc (Powstancow Sl.
50 to gdzie dokladnie?), troche tylko cena odstrasza (wiem, ze pisalam
o granicy 200 zl, ale wiadomo, Gwiazdka, Sylwester, a sadzac po postach
innych, i za 1/3 tej kwoty cos sensownego znajde, wiec mi sie waz
w kieszeni obudzil).

Dzieki :)

BA

1. Data: 2004-12-12 14:40:10

Temat: Re: Ladna kobieca pizama - dzieki :)
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu sie podepne, hurtem - dzieki za wszystkie odpowiedzi,
wiem juz, czego szukac i ulozylam trase zakupow (tzn.
plac na Zielinskiego, Triumph i KappAhl w GD i Naturana
na Powstancow), a jesli nic z tego nie wyjdzie, to zaryzykuje
na Allegro. Krucjate odbede dopiero po przyszlym weekendzie,
a o efektach, o ile beda tego warte, doniose :)

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-12-12 18:32:50

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na Allegro. Krucjate odbede dopiero po przyszlym weekendzie,
> a o efektach, o ile beda tego warte, doniose :)

Zajrzyj jeszcze do Gorseterni, jeśli gdzieś u Was jest, mają spory wybór 2
częściowych piżam, w fasonach kompletnie innych od reszty proponowanych. Np.
piżamy z haftowanego batystu(? takie cienkie płócienko), albo bawełniane z
zabawnymi ściągaczami u spodni , wzorowanymi na dawnych pumpach, jakie
kobiety nosiły pod sukniami, a góry na tym czymś, co nosiły pod gorsetami.

Sowa

1. Data: 2004-12-13 15:04:07

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-12 15:39,Użytkownik Barbara Anna ziewnął szeroko i rzekł:

> Faktycznie bardzo ladna jest i pewnie pojde przymierzyc (Powstancow Sl.
> 50 to gdzie dokladnie?),

Pierwszy z Galeriowców, nad bankiem PKO. Wchodzisz po schodkach. Bardzo
dobrze zaopatrzony sklep mają :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-15 00:21:34

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna wrote:

> Tak, i sporo takich ze Snoopym tam jest, w bardzo zachecajacych cenach,
> wiec moze sie w koncu skusze. Bol tylko w tym, ze wolalabym najpierw
> przymierzyc...

Ojacie, a tę widziałaś http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36655922
? Po prostu "love krowę", muuuuuuszę ją mieć!

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-12-15 21:48:18

Temat: Re: Ladna kobieca pizama - gdzie?/ a szlafrok?
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie bardzo ladna jest i pewnie pojde przymierzyc (Powstancow Sl.
> 50 to gdzie dokladnie?),

Tak jak napisała Kruszyna - galeriowiec od strony hotelu wrocław

> [...]
> o granicy 200 zl, ale wiadomo, Gwiazdka, Sylwester, a sadzac po postach
> innych, i za 1/3 tej kwoty cos sensownego znajde, wiec mi sie waz

No to też jest prawda, zwłaszcza że ta piżama to z takiej cienkiej bawełny
jest. Dlatego radziłam ją przymierzyć, a nie w ciemno kupować. Ale wygląda
sie
w niej tak sympatycznie, że ja nie mogłam się oprzeć :)

A podłączę się to tego wątku i zapytam o nastepujący szlafrok:

- wrocław
- frote - porządne i grube
- miękki
- długi
- ciepły
- z kapurem

Zależy mi na dobrej jakości i jakimś ładnym kolorze.
W carefuorze mają taki sklep w pobliżu głównego wejścia, z bielizną
pościelową, ręcznikami i właśnie szlafrokami. Tylko strasznie one drogie -
niektóre nawet ok 400 zł, a żaden mi nie podpasował. Chciałabym taki do 200
zł, gdzie powinnam szukać?

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-12-17 21:17:58

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus napisał/a w news:cpqbkv$9ia$8@atlantis.news.tpi.pl:

> A podłączę się to tego wątku i zapytam o nastepujący szlafrok

Goto Allegro :)

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Sex przez tel (tylko dla pań)
polecam krem do rąk
znowu tipsy
rozświetlacz Revlon
Zdjecia produktów na Twoje WWW, aukcje itp.