Ladna kobieca pizama - gdzie?

1. Data: 2004-12-10 16:19:13

Temat: Ladna kobieca pizama - gdzie?
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne problem jest z gatunku zachcianek, ale co tam ;)

Po latach spania w koszulkach na ramiaczkach i podobnych mniej lub
bardziej satynowo-koronkowych cudach zapragnelam sprawic sobie...
pizame ;)

Rzecz ma spelniac nastepujace warunki:
- ciepla, wygodna, z czegos w okolicach bawelny
- nie chce w niej wygladac jak pensjonariuszka zakladu karnego
ani pacjentka mocno niedofinansowanego szpitala
- nie chce tez, zeby sprawiala wrazenie, ze zabralam ja ojcu,
bratu lub TZ
- nie moze byc rozowa, morelowa ani inna slodziutka, wizerunki
kroliczkow i misiow tez raczej niewskazane
- falbanki, koronki itp. do przyjecia, byle z umiarem
- nie moze miec za krotkich spodni
- powinna wytrzymac zauwazalnie wiecej, niz 3 prania, bez widocznej
utraty cech ww.
- cena... no... nieszczegolnie wygorowana. Tak do 200 zl powiedzmy.

Czyli po prostu - szukam ladnej, kobiecej, niekoniecznie szczegolnie
seksownej pizamy. Czegos, w czym nie tylko da sie pokazac innym
znajomym ludziom bez obawy, ze sie ich narazi na ciezki szok, ale
tez mozna po prostu wygodnie spac.

W gre wchodzi Wroclaw, sklepy w internecie i sklepy w Niemczech (ale
raczej duze i popularne sieci, bo ja prawie na wsi mieszkam). Ja wiem,
ze pewnie gdybym polazila, to bym znalazla, ale ludzkosc ma juz zdaje
sie szal przedswiateczny, wiec chce ograniczyc przyjemnosc zwiedzania
sklepow do minimum - a nie mam pojecia, gdzie sie udac, bo od dawna
na pizamy nie zwracalam uwagi.

Aha. 170 cm wzrostu, rozmiar +/- 42.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-12-10 16:31:37

Temat: Re: Ladna kobieca pizama - gdzie?
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bratu lub TZ
> - nie moze byc rozowa, morelowa ani inna slodziutka, wizerunki
> kroliczkow i misiow tez raczej niewskazane

Hmmm......ja mam ładną (kobiecą zdecydowanie) bawełnianą piżamę ze Snoopym.
Kolory - czerwony+ melanżowy szary. Z przodu głowa Snoopy'ego. Rękaw
reglanowy, ładne wycięcie pod szyją. Spodnie w fasonie "dresowym" (proste,
nie zwężają się do dołu).
Bawełna doskonałej jakości, sprawuje się doskonale.
Cena - 42 zł na pl. Zielińskiego we Wrocławiu (lipiec 2004)

> Aha. 170 cm wzrostu, rozmiar +/- 42.

Ja mam 171cm, noszę 38/40 i piżamę kupiłam w rozmiarze M.
Ola

1. Data: 2004-12-10 17:32:38

Od: "Kasia Milewska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukalas na allegro?

1. Data: 2004-12-10 17:37:18

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna wrote:

> W gre wchodzi Wroclaw, sklepy w internecie

a patrzylas na www.biust.pl albo www.intymna.pl....
w tym drugiem serwise trzeba uzyc wyszukiwarki bo jakos w menu nie widze
pizam a wiem ze maja :-)

--
*****
So, this is goodbye

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-12-10 17:43:41

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> utraty cech ww.
> - cena... no... nieszczegolnie wygorowana. Tak do 200 zl powiedzmy.

fajne pizamy bywaja w kappahlu- a ze tam dostawy towaru sa co tydzie, to
warto czesto zagladac:)

1. Data: 2004-12-10 18:12:45

Od: "Agatek" <a...@S...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Po latach spania w koszulkach na ramiaczkach i podobnych mniej lub
> bardziej satynowo-koronkowych cudach zapragnelam sprawic sobie...

Mnie podobają się piżamy z Intimissini (czy jak to się pisze...), niestety
ceny są nieco wyższe niż 200z :( ale może akurat jakaś wyprzedaż się trafi?

Ja ostatnio zachorowałam na piżamę "składaną" z części:
- spodnie: luźne, bawełniane, długie, wiązane na troczki, z kieszeniami z
tyłu, pastelowe
- góra: biała koszualka bez rękawów lub z krótkim, ale nie luźny t-shirt
typu "mama-size" ani nie obcisły top.

Idealny szlafrok (biały, frotowy, w wytłaczanymi różami, ciepły i miły) już
mam, tak samo kapcie (wsuwane, zamszowe, w kolorze majtkowego różu). Tylko
piżamy mi brak :(

gdzie taką kupić? Mogą być same spodnie, górę łatwiej dorwać...

http://tinyurl.com/6ecjr o takie spodnie mi idzie.

Widziałam w h&m w Niemczech ale szare tylko, choć w sumie żałuję, że nie
kupiłam. Są gdzieś u nas? [Kraków]

Agata

1. Data: 2004-12-10 18:44:29

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@S...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> http://tinyurl.com/6ecjr o takie spodnie mi idzie.
>
> Widziałam w h&m w Niemczech ale szare tylko, choć w sumie żałuję, że nie
W Krakowie nie wiem, ale znalazłam to o co Ci chodzi na allegro:
Pzdr. Magda

1. Data: 2004-12-10 18:51:55

Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zwężają się do dołu).
> Bawełna doskonałej jakości, sprawuje się doskonale.

też mam taką, jestem zadowolona, wygląda super. kupiłam ją na targu na
Świebodzkim ale jest też na Hali Targowej
ostatnio tam sprawiłam sobie świetną piżamkę a właściwie koszulke nocną z
lekkiego błekitnego polaru. Ma kapturek, polarową siódemkę na piersi i
czarno- różowe lamówki, do tego dołączone były polarowe podkolanówki w tym
samym kolorze. Świetnie sie w tym chodzi po domu, śpi i przyjmuje
niezapowiedzianych gości :) znajomi się śmieją, ze wyglądam w niej jak
czirliderka :) bardzo gustowna i z pomysłem, poza tym miękka i przytulna
(nie tylko dla mnie ale i dla przytulających)

Nusia

1. Data: 2004-12-10 19:06:58

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Milewska wrote:

> Szukalas na allegro?

Tak, i sporo takich ze Snoopym tam jest, w bardzo zachecajacych cenach,
wiec moze sie w koncu skusze. Bol tylko w tym, ze wolalabym najpierw
przymierzyc...

BA

1. Data: 2004-12-10 20:11:35

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> seksownej pizamy. Czegos, w czym nie tylko da sie pokazac innym
> znajomym ludziom bez obawy, ze sie ich narazi na ciezki szok, ale

http://www.biust.pl/pasaz/0k_komplety.php3?nazwa=new
04nocnat

a wszczególności piżamy:

http://www.biust.pl/pasaz/foto/naturana_noc/81402.ht
http://www.biust.pl/pasaz/foto/naturana_noc/67451.ht
http://www.biust.pl/pasaz/foto/naturana_noc/81407.ht

Sama kupiłam sobie niedawno tę pierwszą i jestem bardzo zadowolona.
Śpi się w niej bardzo wygodnie, a wygląda w niej - sympatycznie i
niebanalnie :)
100 % bawełna, 159 zł, akurat mają jeszcze rozmiar 42.
Możesz kupić własnie przez biust.pl albo 'w realu' w ich sklepie -
Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 50. (lepiej przymierzyć).

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

Sex przez tel (tylko dla pań)
polecam krem do rąk
znowu tipsy
rozświetlacz Revlon
Zdjecia produktów na Twoje WWW, aukcje itp.