Re: Ladna kobieca pizama - gdzie?

From: "Agatek" <a...@S...krakow.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Ladna kobieca pizama - gdzie?
Date: Fri, 10 Dec 2004 19:12:45 +0100

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:31u0kdF3fh82vU1@individual.net...

> Po latach spania w koszulkach na ramiaczkach i podobnych mniej lub
> bardziej satynowo-koronkowych cudach zapragnelam sprawic sobie...
> pizame ;)

Mnie podobają się piżamy z Intimissini (czy jak to się pisze...), niestety
ceny są nieco wyższe niż 200z :( ale może akurat jakaś wyprzedaż się trafi?

Ja ostatnio zachorowałam na piżamę "składaną" z części:
- spodnie: luźne, bawełniane, długie, wiązane na troczki, z kieszeniami z
tyłu, pastelowe
- góra: biała koszualka bez rękawów lub z krótkim, ale nie luźny t-shirt
typu "mama-size" ani nie obcisły top.

Idealny szlafrok (biały, frotowy, w wytłaczanymi różami, ciepły i miły) już
mam, tak samo kapcie (wsuwane, zamszowe, w kolorze majtkowego różu). Tylko
piżamy mi brak :(

gdzie taką kupić? Mogą być same spodnie, górę łatwiej dorwać...

http://tinyurl.com/6ecjr o takie spodnie mi idzie.

Widziałam w h&m w Niemczech ale szare tylko, choć w sumie żałuję, że nie
kupiłam. Są gdzieś u nas? [Kraków]

Agata