Ładni mają łatwiej ?

1. Data: 2004-08-18 10:44:34

Temat: Re: Ładni mają łatwiej ?
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 18 Aug 2004 12:27:36 +0200, na pl.sci.psychologia, Vautrin napisal(a):

> czy twoja kobieta powinna sie zaczac martwic?;-)

Gdyby znała Kominka, obcięłaby mu jądra i wcisnęła w oczodoły ;)

--
Logan [GG: 3507735]
"Czyli tak jak Słodzik, Aku, Logan...zaiste, wykurwiste wzorce."

1. Data: 2004-08-18 10:52:33

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://republika.pl/dzieci_na_psp

1. Data: 2004-08-18 10:59:52

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 18 Aug 2004 12:52:33 +0200, na pl.sci.psychologia, Redart napisal(a):

> http://republika.pl/dzieci_na_psp

ROTFL!

Ale szczerze mówiąc - gdy klikałem w linka, myślałem, że po nickach
wymienisz. Słodzik na psst też kiedyś miał taką stronę - bardzo mi się
podobała.

1. Data: 2004-08-18 11:19:57

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan <f...@e...pl> wrote in

> Ta sama, ale zmieniła kolor włosów :)

No rzuc te fote.
Dawno nic nie krytykowalem;)
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Jezeli jestes zadowolony ze swojego komputera, nie martw sie, przejdzie ci.

1. Data: 2004-08-18 16:52:23

Od: "Kasia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan, ale z ciebie dzieciuch.
Nic dziwnego ze pierdolisz smuty na grupie.
Tradzik juz zniknal??

--
"Mercy, compassion, and forgiveness I lack, not rationality" - The Bride

1. Data: 2004-08-18 17:47:40

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-17 22:24, Użytkownik Rocco napisał:

> Macie jakies dowody na to ze ladniejszym jest latwiej czy chociaz zalatwili
> jakies drobna sprawe tylko dlatego ze sa "ładni"

tak, mnie tam w zyciu jest latwo i milo, nie narzekam....czy to znaczy
ze jestem ladna? :))

1. Data: 2004-08-18 21:08:06

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> tak, mnie tam w zyciu jest latwo i milo, nie narzekam....czy to znaczy
> ze jestem ladna? :))

Skoro pytasz, to pewnie nie
Prawdopodobnie masz za to bogatego tatusia.

1. Data: 2004-08-18 21:10:07

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale, żeby nie było: moja dziewczyna jest bardzo ładna.

Podrzuc jej fotke!;)

1. Data: 2004-08-18 21:14:10

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, mnie tam w zyciu jest latwo i milo, nie narzekam....czy to znaczy
> ze jestem ladna? :))

Pokaz fote to zobaczymy;)
Ale fakt iz ladnym jst lepiej byc bo ulatwia zycie ne implikuje odwrotniej
zaleznosci!
Wiec mozesz byc baldzo brzydaczna...;)

smutny.kazoo

1. Data: 2004-08-18 23:22:37

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki; <cfv9ot$1g9l$1@mamut1.aster.pl> :

> A poza tym nie przytoczył całości wyników badań.
> Bardziej symetryczne twarze owszem odbierane są jako ładniejsze,
> ale te i d e a l n i e symetryczne (otrzymywane poprzez odbicie lustrzane
> jednej połowy) - już nie.
> (Z tego, co pamiętam).

Znaczy się dobrze kombinuję? - tzn. osoby interesujące, to te, których
twarz wywołuje dysonans w stopniu/w sposób nie dający sie przełożyć na
jezyk werbalny [pieprzyk niby daje się, ale tylko poprzez nazwę, a nie
poprzez przypisanie wartości emocjonalnej - jednoznaczność - co innego
brodawka]. ;)

Jakiś czas temu cbnet nabazgrał na grupę post, który można uznać za
manifest jego myśli - [w przybliżeniu] osoby zdrowe myślą bezwzględnie,
osoby chore na umyśle względnie [użył chyba innych nazw cechy -
względność/bezwględność] - stąd "upraszczanie" przez cbnet'a
zapamiętanego tekstu do treści bezwzględnej. ;)

Flyer
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

terapia w Gdyni?
Muzyk i matematyk
Akceptacja siebie ...