Łąka?

1. Data: 2006-05-21 23:07:05

Temat: Łąka?
Od: "pancracy" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc wszystkim!
tak sobie juz od dluzszego czasu czytam ta grupe i w koncu tez postanowilem
sie odezwac.
moze na poczatku sie przedstawie: jestem z katowic, jakis rok temu dorwalem
sie do ok 200m2 ziemi, taka przydomowa hodowla chwastow, i tak sobie dlubie,
dlubie, co wydlubalem dotychczas moze wkrotce sie pochwale jakimis
zdjeciami, na razie mam pytanko: co sadzicie o trawniku-laka kwiatowa? i
gdzie w katowicach mozna by cos takiego kupic?

pozdrawiam po raz pierwszy,
pancracy.

- -

lubicie sie posmiac?
- Panie doktorze, mój rozrusznik serca ma chyba defekt!
- Po czym pan tak sądzi?
- Jak kaszlnę to mi się brama od garażu otwiera.

2. Data: 2006-05-22 05:23:42

Temat: Re: Łąka?
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pancracy" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> czesc wszystkim!

Witaj.

> co sadzicie o trawniku-laka kwiatowa?

Skoro czytujesz grupę to już wiesz.

> i gdzie w katowicach mozna by cos takiego kupic?

Może trafisz: http://www.marax.com.pl/index.php?action=artykul&id=
2138
ale najpierw poczytaj:
http://www.luczaj.com/kwietna.htm

Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2006-05-22 07:43:09

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pancracy" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> czesc wszystkim!
Cześć :)
> gdzie w katowicach mozna by cos takiego kupic?
Mieszankę nasion widziałam w Obi.
Ale zastanów się nad koncepcją całości. 200m2 ogródka to niewiele, a łąka
kwietna wygląda ładnie na sporej powierzchni. No i nie nadaje się zbytnio do
intensywnego deptania.

Pozdrawiam
Baśka

4. Data: 2006-05-22 07:59:16

Od: "pancracy" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Skoro czytujesz grupę to już wiesz.

trafilem w archiwum na jeden watek, z 2003, ale szybko zmienil sie on w
dyskusje o postepie. moze przez 3 lata jakies nowe spostrzezenia? jacys
nowi, szczesliwi posiadacze kwietnych trawnikow? a moze niedokladnie
szukalem?

> Może trafisz: http://www.marax.com.pl/index.php?action=artykul&id=
2138

5 kilosow to zdecydowanie za duzo...

> ale najpierw poczytaj:
> http://www.luczaj.com/kwietna.htm

swietna strona, moze sie skusze, choc szczerze mowiac liczylem na cos w
granicach 30 zl (na mniej niz 50m2) (troche sie splukalem podczas wystawy w
kapeluszu ;-))

> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

rowniez pozdrawiam, slonecznie (dzis wyjatkowo, i wreszcie po 2 tygodniach
przestal wiac wiatr!! ide do ogrodka :))
pancracy

- -

lubicie sie posmiac?
Żona do męża:
- Kochanie, a wiesz, że mamusia była wczoraj u tego słynnego dentysty?
- Taak? A co, kanały jadowe jej udrażniał?

5. Data: 2006-05-22 13:16:26

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jacys nowi, szczesliwi posiadacze kwietnych trawnikow?

Nowi to może nie, ale jest jeden w Hameryce co to nic nie przycina,
nie kosi,
kaczory hoduje nie w parze a od razu dziesięcioro. A łączkę kwietna ma
prima.

> a moze niedokladnie szukalem?

Jeśli nie trafiłeś na łączkę Jego Magnificencji Michała M.
to oczywiście, że niedokładnie.

> (troche sie splukalem podczas wystawy w kapeluszu ;-))

A była jakaś wystawa? Czym się na niej zaraziłeś tzn. co ciekawego
nabyłeś?
:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

6. Data: 2006-05-22 13:39:18

Temat: Re: Laka?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:

> Nowi to może nie, ale jest jeden w Hameryce co to nic nie przycina,
> nie kosi, kaczory hoduje nie w parze a od razu dziesięcioro. A łączkę
> kwietna ma prima.

:-))) Przycinam to, co mi przeszkadza w poruszaniu się po ogrodzie.
A trawnik oczywiście muszę kosić. Z tym, że przy koszeniu omijam
miejsca, gdzie wyrastają mi kwiaty (poza mniszkami - te koszę, oraz
ostami - te wyrywam). I faktycznie tych kwiatów na "trawniku" robi
się coraz więcej.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2006-05-22 14:33:11

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:aajcg.36497$mh.20003@tornado.ohiordc.rr.com...

> [...]
> miejsca, gdzie wyrastają mi kwiaty (poza mniszkami - te koszę, oraz
> ostami - te wyrywam). I faktycznie tych kwiatów na "trawniku" robi

Michale a gdzie link do Twojej superowej łączki kwietnej?
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

8. Data: 2006-05-22 15:17:47

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:

> Michale a gdzie link do Twojej superowej łączki kwietnej?

Później wyjdę, pstryknę i powieszę.

Pozdrowienia,
Michał

9. Data: 2006-05-22 15:24:55

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:vCkcg.36501$mh.23924@tornado.ohiordc.rr.com...

> Później wyjdę, pstryknę i powieszę.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Dziękuję już teraz na zapas
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

10. Data: 2006-05-22 17:16:42

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:

> Dziękuję już teraz na zapas

Proszę bardzo. Aktualnie wygląda to tak:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/laka06/

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Wiciokrzew na balkonie
Hosty przemarznięte - jak ratować?
Winniczka - prośba o porad
Mój ogród w oczach Dirka
Zalecienia z ochrony roślin dla działkowców na lata 2006-2007