Lambrie

1. Data: 2004-11-16 19:57:24

Temat: Lambrie
Od: "net2" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym się to leczy? Czy są groźne? Mam podwyższone transaminazy, troszkę się
boje czy to nie jest to.

2. Data: 2004-11-16 22:35:26

Temat: Re: Lambrie
Od: "de Harb" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja miałem to świństwo około roku. Polskie leki są gorsze niż choroba. Po
nich czułem się jak zombie. Polecam Pani lek który był dobrze przeze mnie
tolerowany i zabił te małe świństewka. To jest Tiberal. Sprowadziłem go za
Szwajcarii. Było trochę trudu ale efekt natychmiastowy. Proszę nawet nie
próbować polskich leków. Życzę zdrowia!

3. Data: 2004-11-16 23:47:18

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

łatwiej będzie znaleść info w google używając prawidłowej nazwy, czyli nie
lambrie lecz lamblie

4. Data: 2004-11-17 07:59:18

Temat: Re: Lamblie
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Harb" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Szwajcarii. Było trochę trudu ale efekt natychmiastowy. Proszę nawet nie

no nie wiem
moje dziecko załapało to świństwo i bardzo szybko wyleczone zostało
polskimi, tanimi lekami
owsze, pierwsze tabletki nie pomogły ale przepisany potem syrop uwolnił
synka od nich
leki te nie wywoływały zadnych skutków ubocznych, były przez niego
tolerowane obojętnie
ja nie widze powodu żeby od razu sprowadzać leki z zagranicy
pzodrawiam
Aga

rtg dłoni - co gdzie i jak?
strach przed ciemnoscia