rtg dłoni - co gdzie i jak?

1. Data: 2004-11-16 19:46:25

Temat: rtg dłoni - co gdzie i jak?
Od: sziszkebab <n...@f...me> szukaj wiadomości tego autora

witam
chce sobie zrobic rtg dloni gdyz chce sprawdzic czy jeszcze urosne
(podobno tak wlasnie sie to sprawdza). urodzilem sie w '82 wiec juz
teoretycznie nie mam szans, ale qrde caly czas jestem nizszy od
ojczulka, a nie znam nikogo z mojego otoczenia kto by ojca nie przerosl
(niektorzy i po 10 cm).
I teraz mam pare pytan z tym rtgenem zwiazanych. czy sa szanse zeby
zrobic to bezplatnie, tzn. ide do lekarza pierwszego kontaktu, mowie mu
jak sprawa wyglada i on z usmiechem na ustach skieruje mnie na badanie,
czy wyrzuci za drzwi z krzykiem ze chce mu watle panstwowe fundusze
marnowac?
a jezeli pojde zrobic sobie ten rtg prywatnie, z tego co sie
orientowalem to nie jest to zbyt drogie, to czy ktos je odrazu opisze
pod katem mojego pytania, czy musze sie jeszcze gdzies wybrac zeby ktos
mi to zdjecie przeanalizowal?
SK

2. Data: 2004-11-17 09:00:09

Temat: Re: rtg dłoni - co gdzie i jak?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "sziszkebab" <n...@f...me> napisal w wiadomosci

> [...]
> orientowalem to nie jest to zbyt drogie, to czy ktos je odrazu opisze
> pod katem mojego pytania, czy musze sie jeszcze gdzies wybrac zeby ktos

Zdaje sie, ze i tak bedziesz musial isc do jakiegos lekarza, zeby dal Ci
skierowanie. Ja tez na wlasna reke chcialam sobie zrobic przeswietlenie
barku i nie moglam. Poza tym oczywiste chyba jest, ze ktos to zdjecie bedzie
musial zobaczyc i ocenic, no chyba ze sie sam znasz...

Maja

strach przed ciemnoscia
Krosta....(do ginekologa)
podrazniony zoladek