Łamliwe paznokcie

1. Data: 2007-04-13 15:48:26

Temat: Łamliwe paznokcie
Od: "Beata Kozak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem z łamliwością paznokci... Po ściagnieciu akryli moje paznokcie
starsznie sie osłabiły. Gdy odrastaja bardzo szybko się łamia, płytka
paznokci jest bardzo cienka. Prosiła bym o jakąś rade w zregenerowaniu moich
paznokci jakies sposoby domowe, witaminy bądź kosmetyki?

Pozdrawiam Beata

2. Data: 2007-04-13 16:41:42

Temat: Re: Łamliwe paznokcie
Od: ninaad <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Kozak napisał(a):
> [...]
> paznokci jest bardzo cienka. Prosiła bym o jakąś rade w zregenerowaniu moich
> paznokci jakies sposoby domowe, witaminy bądź kosmetyki?

Płytka jest cienka, bo przy nakładaniu akryli "spiłowuje się" z wierzchu
plytkę paznokcia. U mnie po zdjęciu akryli też miałam bardzo cienkie i
słabe paznokcie. Zafundowałam sobie kurację skrzypowitą (czy coś
takiego)-1 opakowanie. Chyba pomogło. Jak odrosła ta część paznokci, na
której były położone akryle, wszystko wróciło do normy. Aha- polecam
jeszcze regularne snarowanie paznokciu oliwką- ja mam taką do paznokci,
ale możne być zwykła oliwka do ciała albo lekko podgrzana oliwa z
oliwek- naprawdę pomaga.
Ninaad

3. Data: 2007-04-13 21:16:10

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem z łamliwością paznokci... Po ściagnieciu akryli moje paznokcie
> starsznie sie osłabiły.

Nie wiem, czy na poakrylowe paznokcie pomoże, ale jak pracowałam w
restauracji w Grecji miałam straszne ręce. Nasza szefowa , jak to zobaczyła,
kazała nam robić tak: oliwę z oliwek (tam jest tania) 1 szklankę i sok z 1
cytryny bardzo mocno podgrzewała, my wkładałyśmy ręce do garnuszka jak była
już "ledwo do wytrzymania" i trzymałyśmy dłonie w tym garnuszku do
wystygnięcia oliwy. Skóra i paznokcie były piękne. Dziś też robię sobie
czasem takie kuracje.

D.

4. Data: 2007-04-16 09:04:14

Od: "AniaC" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Kozak" <b...@w...pl> wrote in message
> [...]
> paznokci jest bardzo cienka. Prosiła bym o jakąś rade w zregenerowaniu
> moich paznokci jakies sposoby domowe, witaminy bądź kosmetyki?

Hej,

Tez mialam lamliwe paznokcie ale kupila Nail Tek Foundation II i teraz
maluje 2 warstwy pod lakier i mam paznokcie nie do zlamania. Robia sie
strasznie twarde. Naprawde polecam. Do tego lakier sie niezle na tym trzyma.
Kupilam na allegro. Ma to jakies mikro wlokna i wzmacnia plytke...

pozdr
Ania

5. Data: 2007-04-16 16:37:12

Od: "AgMa" <butonierka@_beztego_butonierka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez mialam lamliwe paznokcie ale kupila Nail Tek Foundation II

a w jakiej cenie ten specyfik kupiłaś?

Pozdrawiam
Agnieszka Malinowska / AgMa
Zapraszamy na nasze aukcje:
9001
i na naszą stronę internetową: www.butonierka.pl

6. Data: 2007-04-17 08:10:56

Od: "AniaC" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AgMa" <butonierka@_beztego_butonierka.pl> wrote in message

> a w jakiej cenie ten specyfik kupiłaś?

z przesylka wyszlo chyba 35 zl. Ale glowy nie dam. Na pewno nie wiecej jak
40 zl.
Ale jest wydajny i naprawde utwardza wybitnie paznokcie.

Ania

7. Data: 2007-04-19 06:39:31

Od: mmagdaw <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam rzecz wypróbowaną i zaręczam, że skuteczną (wyleczyłam
paznokcie po remoncie i gruntowaniu, po żelowych paznokciach i wiele
innych), a na dodatek tanią. Kup sobie w aptece vit. E w kapsułkach z
żelatyny. Codziennie kilka razy (ja np. smarowałam rano jak jechałam
do pracy, drugi raz jak wracałam z pracy i od czasu do czasu również
na noc) wcieraj vit. E w paznokcie. Jedna kapsułka (bardzo łatwo ją
przedziurawić) wystarcza na jedno smarowanie wszystkich paznokci.
Bardzo mi się paznokcie wzmocniły, efekt szybko był zauważalny (nie
pamiętam dokładnie - około tygodnia wcierania chyba), a na dodatek
bardzo ładnie miałam nawilżone skórki. Cena kilkudziesięciu kapsułek
to rzędu 4 zł.

Magda

8. Data: 2007-04-19 19:38:17

Od: Hildegarda <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kupowałam skrzyp polny w tabletkach, jadłam galaretki, bo tak mi
poradziła babcia, ale nie wiem, czy to akurat pomogło, ale mam
wrażenie że poprawa przyszła, gdy zaczęłam używać odżywki "3 w 1 "
Rimmela. Paznokcie początkowo mocno obcięte, zaczęły sie wzmacniac, aż
odrosły trochę no i są już dużo silniejsze, nie łamią sie, nie
rozdwajają. To nieduży wydatek , a warto spróbować wg mnie, może i
Tobie pomoże :)

9. Data: 2007-05-11 17:58:23

Od: "Karolina Cielebak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaC" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

Witam!
Podobno maczanie paznokci w letniej oliwie pomaga na rozdwojone
paznokcie.

Pozdrawiam!

Męskie pachnidło
Superpharm - jest rozrzedzacz do lakierow do paznokci
bransoletki naszyjniki kolczyki
[spam]sprzedam /wymienie Silver Rain
[chwalę] naprawdę matujący krem