Lancome Color ID i Clarins Eye Color Trio (Trio Reflets) - warto?

1. Data: 2006-02-08 17:10:50

Temat: Lancome Color ID i Clarins Eye Color Trio (Trio Reflets) - warto?
Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Niedaleko mnie perfumeria likwiduje kilka standow w zwiazku z tym
urzadzili mala wyprzedaz. Jako ze ona juz tak z miesiac trwa to zostaly
w zasadzie pojedyncze sztuki i tak sobie dzisiaj na nich oko zawiesilam.
Sa m.in. rozne odcienie podkladu Lancome Color ID za 15chf
fioletowy tusz Flextencils za 5chf
i kilka szminek i poczwornych ceni
no i cienie Clarins Trio Reflets (Eye Color Trio) - 15chf. Do tych cieni
gratis dorzucaja tester z tymi samymi cieniami. Do wyboru 3-4 palety.
I teraz pytanie czy ten Color ID i cienie Clarins to warte tej ceny i
czy to cos porzadnego czy raczej mijac z daleka - archiwum przejrzalam,
ale tam bida.

--
m.

1. Data: 2006-02-08 22:47:29

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> I teraz pytanie czy ten Color ID i cienie Clarins to warte tej ceny

Jak dla mnie cena śmieszna.

> czy to cos porzadnego czy raczej mijac z daleka

Lancome i Clarins to firmy, których chyba się z daleka nie mija...

> - archiwum przejrzalam, ale tam bida.

Może dlatego, że tu Polska, a nie Swiss.
I.

balsam na usta
Scholl - krem ze skarpetkami
co to za poroniony pomysł??? 22% VAT??