Langoscha

1. Data: 2001-04-29 17:32:58

Temat: Langoscha
Od: "Lisa" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys w Czechach jadlam tzw. langosche i chetnie zjadlabym ja po raz
kolejny, ale niesety do Czech mam daleko a i przepisu nie posiadam :-(
Bardziej od podrozy wolabym sama to przyrzadzic, wiec jesli ktos ma przepis
to w zamian moge odwdzieczyc sie przepisem na danko z porow :-)

1. Data: 2001-04-30 06:32:32

Temat: Re: Langoscha
Od: "GreGG" <n...@g...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Langos czyli wegierski podplomyk... :)))

Sprawdze w swoich notatkach i dam na grupe.

GreGG

Uzytkownik "Lisa" <s...@g...net> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-05-02 11:01:40

Od: "Lisa" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

"GreGG" <n...@g...krakow.pl> wrote in message
> Langos czyli wegierski podplomyk... :)))
>
> Sprawdze w swoich notatkach i dam na grupe.
>
> GreGG
>
> Uzytkownik "Lisa" <s...@g...net> napisal w wiadomosci

czekam z niecierpliwoscia!

:-)

alkomat
UNIKANIE WOJSKA< nie czytać jeśli nie na temat!
Jak zagescic zupe
Re: kardamon
kardamon