Lantana

1. Data: 2000-09-19 09:19:19

Temat: Lantana
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś tu wspominał o lantanie? Szukam każdej oprócz odmiany o
żółto-pomarańczowo-czerwonych kwiatach - wymienię na diniczkowe lub gruntowe
rośliny.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-09-19 20:26:54

Temat: Re: Lantana
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktoś tu wspominał o lantanie? Szukam każdej oprócz odmiany o
> żółto-pomarańczowo-czerwonych kwiatach - wymienię na diniczkowe lub
gruntowe> rośliny.

Ja mam żółto-żółto-żółte kwiaty. Faktycznie lantany biją na głowę inne
tarasowe długim okresem kwitnienia i stosunkowo niewielkimi wymaganiami
wodno-pokarmowymi.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

3. Data: 2000-09-20 10:30:29

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Ktoś tu wspominał o lantanie? Szukam każdej oprócz odmiany o
> żółto-pomarańczowo-czerwonych kwiatach -

Ja nie jestem taki wybredny i zadowolę się nawet
żółto-pomarańczowo-czerwoną. Można zgłaszać na domowy adres co się chce w
zamian.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

Re: Przywitanie (Re: magnolia parasolowata)
Re: Re: Co to jest kermik?
Re: Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
RE: Male robale
Datura- nasiona