Re: Re: Co to jest kermik?

1. Data: 2000-09-19 08:44:34

Temat: Re: Re: Co to jest kermik?
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba <k...@r...pl> napisał:

> No coz ... ja tu nie widze niejasnosci. Rozumie to tak, ze nieprawda sie
> okazalo, ze jesli ta roslina dostanie sie do ogrodka to juz nigdy go nie
> opusci. Pewnie u Krzyska tak chciala go opuscic, ze Krzysiek mial
> problemy z jej utrzymaniem.
>
> Pozdrawiam serdecznie
> Krzysiek Koterba :-)
>
> Witam.
Jesli Krzysztof mial problemy z utrzymaniem tej rosliny w ogrodzie to ciekawy jestem
w jakiej kondycji sa pozostale jego rosliny.
Pozdrowienia:
Botan Botanicus

2. Data: 2000-09-19 09:02:33

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrowienia:
> Botan Botanicus

A Ty jesteś ogrodnikiem książkowym czy jakiś ogród jednak masz?
Pozdro,
zaciekawione
--
Kronopio
ICQ 82543201

3. Data: 2000-09-19 09:09:56

Temat: Odp: Re: Co to jest kermik?
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@p...onet.
pl...

> Jesli Krzysztof mial problemy z utrzymaniem tej rosliny w ogrodzie to
ciekawy jestem w jakiej kondycji sa pozostale jego rosliny.

No, no! To, że jakiejś rośliny nie potrafimy uprawiać, nie świadczy jeszcze
o ogólnej niewiedzy ogrodniczej! Ja sama trzy razy próbowałam uprawiać
pelargonię bluszczolistną i w końcu zrezygnowałam, a potrafię rozmnożyć np.
ostrokrzew (raz się udało:) )

Pozdrawiam, Basia.

Re: Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
RE: Male robale