Re: Odp: Re: magnolia parasolowaa

1. Data: 2000-09-19 06:39:35

Temat: Re: Odp: Re: magnolia parasolowaa
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał:

> niewielka.Dlaczego wsrod Was nie ma szkolkarzy ,ktorzy podzielili by sie
> wiadomosciami,nowosciami udzielali by cennych wskazowek.
>
> Racjonalnie myśląc, trudno, żebyśmy byli odpowiedzailni za tych, których tu
> nie ma:-). Co zresztą nie do końca jest prawdą, tylko Ty jeszcze o tym nie
> wiesz.
>
> Pozdrawiam, Basia.
Witam.
A moze tak poprostu nikt ich nie zaprosil, nie wszyscy sa informatykami i biegle
poruszaja sie po necie.
Czy byly proby stworzenia grupy o ktorej by bylo glosno wsrod samych zainteresowanych
i oni by widzieli w tym sens istniena.
Przeciez to doskonala reklama i wymiana doswiadczen ,badanie rynku,mody na rosliny
itd.
Dziekuje za odpowiedz ,gdyz na moje przywitanie grupy nikt nie raczyl odpowiedziec.
Pozdrowienia
Botan Botanicus

2. Data: 2000-09-19 08:12:24

Temat: Przywitanie (Re: magnolia parasolowata)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> Dziekuje za odpowiedz ,gdyz na moje przywitanie grupy nikt nie raczyl
odpowiedziec.

No coz ... witam zatem na grupie nowego peelrecogrodnika.
Na swoje usprawiedliwienie moge tylko napisac, ze Twojego powitania na
serwerze news.ipartners.pl, z ktorego aktualnie korzystam, do dzisiaj
nie ma. Musialem poszukac na innym.
Nawiasem mowiac mam wrazenie, ze Twoje powitanie nie bylo pierwszym
listem na ta grupe ...

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

3. Data: 2000-09-19 08:25:51

Temat: Re: Przywitanie (Re: magnolia parasolowata)
Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba <k...@r...pl> wrote in message

> [...]
> Na swoje usprawiedliwienie moge tylko napisac, ze Twojego powitania na
> serwerze news.ipartners.pl, z ktorego aktualnie korzystam, do dzisiaj

To jest ten caly Usenet - trzeba biegac po serwerach aby odnalezc
wiadomosci. Swoje wiadomosci widze czasem dopiero po 3-4 dniach, koncowe
fragmenty dyskusji innych (korzystam z tego samego serwera takze).

Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2000-09-19 08:26:56

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Opejda <s...@a...pl> wrote in message

> To jest ten caly Usenet - trzeba biegac po serwerach aby odnalezc
> wiadomosci. Swoje wiadomosci widze czasem dopiero po 3-4 dniach, koncowe
> fragmenty dyskusji innych (korzystam z tego samego serwera takze).

Niesamowite,skarga pomogla i tym razem sie udalo zobaczyc wlasne slowa juz
po minucie!

5. Data: 2000-09-19 08:48:04

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
..
> Dziekuje za odpowiedz ,gdyz na moje przywitanie grupy nikt nie raczyl
odpowiedziec.

Może Ty nie jesteś nowy.
Może Ty jesteś przebrany Burok Cukrowy.
On pisał, że jest złośliwy i niedopieszczony.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

kosiarka reczna?
Re: Re: Re: Co to jest kermik?
kosiarka spalinowa na poduszce powietrznej
Re: Re: magnolia parasolowaa
Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów