Re: Re: Re: Co to jest kermik?

1. Data: 2000-09-19 06:30:02

Temat: Re: Re: Re: Co to jest kermik?
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> napisał:

> Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> rozwijal ze bedzie wszedzie.
>
> No cóż. Pozwolę sobie mieć odmienne zdanie. Moje zauroczenie karmnikiem
> minęło, kiedy to co piszesz okazało się nieprawdą.
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to
>
> Mysle ze wypowiedzi powinny byc jasne i zrozumiale dla wszystkich uczestnikow
grupy,tym bardziej nowych a interpretacja winna byc prosta i bez dwuznacznikow.
Prosze stanowczo o wyjasnienie zdania "kiedy to co piszesz okazalo sie nieprawda"

Pozdrowienia
Botan Botanicus

2. Data: 2000-09-19 08:22:56

Temat: Re: Co to jest kermik?
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> prosta i bez dwuznacznikow.
> Prosze stanowczo o wyjasnienie zdania "kiedy to co piszesz okazalo sie

No coz ... ja tu nie widze niejasnosci. Rozumie to tak, ze nieprawda sie
okazalo, ze jesli ta roslina dostanie sie do ogrodka to juz nigdy go nie
opusci. Pewnie u Krzyska tak chciala go opuscic, ze Krzysiek mial
problemy z jej utrzymaniem.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

3. Data: 2000-09-19 08:47:34

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
..
> Prosze stanowczo o wyjasnienie zdania "kiedy to co piszesz okazalo sie
nieprawda"

Proszę :-).
W/g mnie nieprawdą jest że "Jesli ta roslina dostanie sie do ogrodka to juz
nigdy go nie opusci."

Mało tego. Nieprawdą jest też, że "To tak jak z kretami."
Krety częściej opuszczają (schodzą :-) )ogrody niż można sądzić. To raczej
wciąż nachodzą nowe.

Na przyszłość, (na Twoja wyraźną prośbę)postaram się mówić jaśniej o
nieprawdach które wypisujesz. Jest to łatwe bowiem kto więcej pisze ten
częściej się myli :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

kosiarka spalinowa na poduszce powietrznej
Re: Re: magnolia parasolowaa
Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
sprzedam urzadzenie do podlewania kwiatow (Allegro)