Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów

1. Data: 2000-09-19 02:47:13

Temat: Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> napisał:

> czerwonych przyrostach wiosna.Mysle ze takich bajek nie powinno sie powielac
> ,bo czy go ktos faktycznie widzial ???
>
> żartujesz?
> Widziałem na żywo u jednego z grupowiczów P.a. "Rydal", a i w Conifersach
> figuruje jako "Rubraspica". Może czerwień nie jest taka jak dawna radziecka
> flaga, ale jest. Po prostu, we wczesnej fazie roślina nie wytwarza
> chlorofilu, tylko ksantofil. Podobnie jak w liściakach z czerwonymi liśćmi
> wiosną, lub jesienią (kiedy chlorofil się "zużywa").
>
> Pozdrowienia
> p...@r...pl

Witam.
Owszem w Conifers widnieje odmiana Picea abies "rubra Spicata" ale o ile mi wiadomo
nikt go w Polsce nie widzial i nie posiada.
Co do swierka Picea abies "Rydal" to nie ma go w zadnej dostepnej fachowej
literaturze.
Sadze ze mijasz sie troche z prawda ,gdyz o spotkanie o ktorym wspominasz u
szkolkarza Radzimierskiego odbylo sie w pozniejszym terminie i nie mogles widziec
tego swierka na zywo jesli On cos takiego posiada w co bardzo watpie.
Pozdrowienia
Botan Botanicus

2. Data: 2000-09-19 07:17:28

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
..
> ktos napisal ze istnieje swierk o

Ja, na zdjęciu. I Ty możesz to obejrzeć na stronie Bogusława
Radzimierskiego. Strona jeszcze w budowie i bez opisów, ale że temat został
wywołany...
Kliknij na zdjęcie przy "opis 4" pod adresem:
http://ogrod.to.jest.to/inne/b_bogu2.htm

Jeszcze jedno. Bogu możesz wierzyć. My go tu uważamy prawie za świętego.
Wprawdzie nie zna polskich nazw roślin, ale przecież każdy ma jakieś wady.
Nawet ja :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

3. Data: 2000-09-19 21:20:26

Temat: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie mogles widziec tego swierka na zywo jesli On cos takiego posiada w co

Faktycznie nigdzie go nie ma
!!!!!!
Czyli Bogdan po prostu pomalował swojego świerka czerwoną farbką,
sfotografował i wprowadza wszystkich w błąd!!!!!!
Przypomniałem sobie właśnie, że widziałem u Bogdana (pod kamieniem) małą
otwartą pustkę czerwonej farby !!!!!!!

Pozdrowienia
p...@r...pl
P.S. Ale pędzelka nigdzie nie widziałem!?

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

4. Data: 2000-09-20 06:22:02

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> Przypomniałem sobie właśnie, że widziałem u Bogdana (pod kamieniem) małą
> otwartą pustkę czerwonej farby !!!!!!!
> P.S. Ale pędzelka nigdzie nie widziałem!?

Ja widzialem pedzelki - ale nieuzywane (a moze juz dobrze wymyte?)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba ;-)

sprzedam urzadzenie do podlewania kwiatow (Allegro)
Re: Żywopłot
Re: Re: trzmielina
Re: Re: Caryopteris clandonensis
Żywopłot