Lanza - kosmetyki do włosów

1. Data: 2003-11-20 15:48:51

Temat: Lanza - kosmetyki do włosów
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis odkryłam, ze jest cos nowego do włosów (dostepne w Douglasie).

Moje pytanko, ktos uzywal, i moze zarekomendowac lub zniechecic mnie do
kupna?

Sczzegolnie intersuje mnie:
- Curl Relaxer and Smoother
- Leave-in Conditioner z serii Urban
- Liquid Texture - żel do włosów kreconych.

Wstepnie - zapachy są miłe w odbiorze, no i co wazne kosmetyki maja faktor
ochronny.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-11-21 08:17:48

Temat: Re: Lanza - kosmetyki do włosów
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> Dzis odkryłam, ze jest cos nowego do włosów (dostepne w Douglasie).

No niezbyt to nowe;)
Od dawna sa w sklepach dla fryzjerow i rowniez w Galeriach Centrum;)

> Moje pytanko, ktos uzywal, i moze zarekomendowac lub zniechecic mnie
> do kupna?

Ja uzywalam pianki do wlosow z serii Urban, miala czynic cuda, a obciazala
wlosy glownie. Jedyne co ja wyroznialo, sposrod innych, to cena, kolo 60 pln
za 150 lub 200 ml.

> Wstepnie - zapachy są miłe w odbiorze, no i co wazne kosmetyki maja
> faktor ochronny.

To akurat fakt.
Ogolnie, ja nie polecam Lanzy.

--
star

1. Data: 2003-11-21 09:13:45

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-21 09:17:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *star* skreślił te oto słowa:

> No niezbyt to nowe;)
> Od dawna sa w sklepach dla fryzjerow i rowniez w Galeriach Centrum;)

Niektórzy mieszkaja w Poznaniu...a tu do tej pory ani Galerii Centrum, ani
Douglasa, ani mi osobiscie u fryzjerow w oko tez nie wpadly ;)

> Ogolnie, ja nie polecam Lanzy.

Dzieki :)

Ale moze bede niepokorna, i zel wypróbuje... bo dotychczas uzywany przestał
dobrze słuzyc włosom, a nic innegolekkiego znalezc nie moge :/
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

pudry Vipery - gdzie w Warszawie?
Próbki - chyba już Europa ;-)