Łapanie za słowa

1. Data: 2011-10-14 10:05:50

Temat: Łapanie za słowa
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już kogoś łapiecie za słowa, to wolicie łapać za piękne, czy za brzydkie
? I oczywiście co wam się wtedy włącza oprócz żelazka ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2011-10-14 10:10:44

Temat: Re: Łapanie za słowa
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski"
> Jak już kogoś łapiecie za słowa, to wolicie łapać za piękne, czy za
> brzydkie
Faceta się nie da bo Ein Mann, ein Wort ;)
Wisłocka znowu twierdzi że kobiety lepiej łapać za coś innego ;)

> ? I oczywiście co wam się wtedy włącza oprócz żelazka ? ;)
Wyobraźnia?

pzdr
olo

3. Data: 2011-10-14 10:12:33

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-14 12:05, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:
> Jak już kogoś łapiecie za słowa, to wolicie łapać za piękne, czy za
> brzydkie ? I oczywiście co wam się wtedy włącza oprócz żelazka ? ;)

Jak już mam łapać, to wolę za co innego.
Wtedy się raczej też coś wyłącza.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

4. Data: 2011-10-14 10:22:36

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-10-14 12:05, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i
> marudzi:
>
> Jak już mam łapać, to wolę za co innego.

Księcia za żarcie ?

> Wtedy się raczej też coś wyłącza.

Coś wcześniej coś włączyło - dochodzą nam kolejne niewiadome.

Na post p zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2011-10-14 10:25:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Przemysław Dębski"
> Faceta się nie da bo Ein Mann, ein Wort ;)

Czyli: nieważne co i kto mówi i tak na końcu wygrywają niemcy.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
A pan jaką gazetę reprezentuje ?

6. Data: 2011-10-14 10:35:03

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski"

> Czyli: nieważne co i kto mówi i tak na końcu wygrywają niemcy.

Wiesz, czasami zasypiam przy włączonym TV. Często oglądam dokumenty o II
wojnie.
Kiedyś rano żona spytała mnie co oglądałem i dlaczego tak długo.
Odpowiedziałem że o wojnie i że faktycznie niepotrzebnie tak długo, bo znowu
Niemcy przegrali.

> P.S.
> A pan jaką gazetę reprezentuje ?
Tu mnie masz, wg. JK zakamuflowaną niemiecką ;)

pzdr
olo

7. Data: 2011-10-14 10:39:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kiedyś rano żona spytała mnie co oglądałem i dlaczego tak długo.
> Odpowiedziałem że o wojnie i że faktycznie niepotrzebnie tak długo, bo

A widzisz ? A jak byś się nie ożenił, to byś się nie musiał rano tłumaczyć.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2011-10-14 10:42:19

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-14 12:39, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> A widzisz ? A jak byś się nie ożenił, to byś się nie musiał rano tłumaczyć.

Mówisz, że to takie proste jest? To ja się nigdy nie ożenię!

Qra

9. Data: 2011-10-14 10:47:51

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2011-10-14 12:39, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i
> marudzi:

> Mówisz, że to takie proste jest? To ja się nigdy nie ożenię!

Też mi wyczyn ... nie zrobić czegoś na co prawo nie pozwala.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2011-10-14 10:49:06

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski"

> A widzisz ? A jak byś się nie ożenił, to byś się nie musiał rano
> tłumaczyć.

Pero, pero ....

pzdr
olo