Laserowe usuwanie krotkowzrocznosci w Katowicach,

1. Data: 2000-09-22 12:41:23

Temat: Laserowe usuwanie krotkowzrocznosci w Katowicach,
Od: Tomek Kazimierczak <t...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Ciagle szukam osob, ktore wykonywaly PRK/LASIK w Klinice Okulistycznej w
Katowicach...
Chodzi o porownanie wynikow, wrazen etc.

Pozdrawiam,
Tomek

2. Data: 2000-09-25 14:05:23

Od: "Masel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomek Kazimierczak" <t...@l...com> napisal w wiadomosci
> Czesc,
>
> Ciagle szukam osob, ktore wykonywaly PRK/LASIK w Klinice Okulistycznej w
> Katowicach...
> Chodzi o porownanie wynikow, wrazen etc.

Na razie jestem po badaniach wstepnych - jade tam 16.X na wypalanie (tak chyba nalezy
nazwac operacje przy pomocy lasera :-)))))

Po tym terminie odpowiem na ewentualne pytania - na razie jestem pozytywnie
nastawiony (po wstepnej selekcji - bylo OK)

Pozdro

Masel

--
www: http://www.put.poznan.pl/~masel ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Mi?o?ae jest jak eter. Mo?e zabiae, ale mo?e te?... ulotniae si?.

3. Data: 2000-09-25 18:44:23

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masel napisał(a) w wiadomości: <25092000.7159EDEF@masel>...

> [...]
>przy pomocy lasera :-)))))

>Po tym terminie odpowiem na ewentualne pytania - na razie jestem pozytywnie

A jak duza masz wade?

pzdrwm
Cimeries

4. Data: 2000-09-26 05:00:35

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cimeries" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> chyba nalezy nazwac operacje
[...]
> A jak duza masz wade?
-9

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.put.poznan.pl/~masel ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Sygnaturka pałered by sygnaturkowiec

5. Data: 2000-09-26 13:54:50

Od: "zlotawy" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile kosztuje taka przyjemnosc?

Pozdrawiam
zlotawy

Wełna owcza
Freebies of Poland! Darmowe CD,DVD i inne rzeczy z internetu!
Czy ktos moglby przetlumaczyc ?
gdzie kupić erytropoetyne ?
Dla Ginekologów