Lasting Performance MF czy True Match Loreal?

1. Data: 2005-03-14 11:49:53

Temat: Lasting Performance MF czy True Match Loreal?
Od: "Joanna" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze kupic podkład i zastanawiam się nad tymi wymienionymi w tytule
wiadmości.. Mam cerę mieszaną, czoło swieci sie jak latarnia:) policzki juz
mniej, raczej przez cały dzien sa matowe.
Przeczytałam cala mase opinii na wizazu na temat tych dwóch podkładów i
doprawdy nie wiem na który sie zdecydowac.
Bedę uzywała tez tego podkładu latem (sporadycznie) tak wiec nie powinien
być ciezki.

Prosze o opinie uzytkowniczek, najbardziej by mi pomogły te, które ich
obydwu wypróbowały.

pozdrawiam,
asia

1. Data: 2005-03-14 12:00:17

Temat: Re: Lasting Performance MF czy True Match Loreal?
Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> Prosze o opinie uzytkowniczek, najbardziej by mi pomogły te, które ich
> obydwu wypróbowały.

polecam bardziej True Match, Lasting Performance jest za...hmm..tepawy jak
dla mnie, zbyt gesty, tresciwy. Daje ladny efekt, ale nadaje sie bardziej na
zime, bo nie mozna o nim powiedziec, ze jest lekki:-). Nowy Loreal za to to
naprawde fajny lekki podkladzik, a efekt nie gorszy niz ten MF.
pzd

--
Margaret 600357 m...@p...fm

kosmetyki do włosów po trwałej ondulacji
norel-gdzie w necie?
Wyborcza o Allegro.
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-03-14)
Atoderm PP Creame a Creame Emolliente