Lawendowy plyn do kapieli

1. Data: 2003-09-14 18:19:35

Temat: Lawendowy plyn do kapieli
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje plynu do kapieli o zapachu lawendowym. Jakie firmy produkuja takie
plyny? Jedno co wiem, to seria Healing Garden. A cos jeszcze? Czy moze w YR
sa takie plyny?

--
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2003-09-14 18:35:32

Temat: Re: Lawendowy plyn do kapieli
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
takie
> plyny? Jedno co wiem, to seria Healing Garden. A cos jeszcze? Czy moze w

W YR jest olejek lawendowy do kapieli stop, ale mysle, ze do reszty ciala
tez by sie nadal :-)

AVON ma zel pod prysznic z lawenda.
http://www.kosmetyki.net.pl/kosmetyki/show_product.p
hp3?p_item_id=3232-6

I oczywiscie Woods of Windsor
http://www.lavender.pl/x_C_Sz2.html

Pozdrawiam
ISIA, lawendowa :-)

1. Data: 2003-09-14 18:41:04

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Gosia_KIKI wrote:

> [...]
> plyny? Jedno co wiem, to seria Healing Garden. A cos jeszcze? Czy moze w YR

YR cos mi swita, poza tym na pewno jest duzy wybor produktow lawendowych
w L'Occitane, tylko nie wiem, gdzie jest najblizszy ciebie sklep
L'Occitane :( Sense Philosophy tez takie ma. Zajrzyj tez do sklepow ze
zdrowa zywnoscia, bywaja tam takie "naturalne" plyny do kapieli.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-14 18:44:19

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter wrote:

> YR cos mi swita

A teraz mi sie przypomnialo, ze przeciez maja strone internetowa :) Jest
olejek do kapieli Aromapure Serenite
<http://www.yves-rocher.com.pl/index.php?k=99>.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-14 20:55:33

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lawendowy płyn do kąpieli jest produkowany także przez Palmolive
(seria aroma therapy - fioletowy flakon). Duża butla (500 ml) w
hipermarketach kosztuje ok. 13 zł.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-14 22:33:24

Temat: Re: Lawendowy plyn do kapieli a Bielenda
Od: "Jezabel" <j...@U...pop.e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia_KIKI" poszukuje:
> [...]
takie
> plyny? Jedno co wiem, to seria Healing Garden. A cos jeszcze? Czy moze w

Przeglądam właśnie stronę Bielendy. Znalazłam coś dla ciebie:
http://www.bielenda.com.pl/index_olejki.html

olejek lawendowy do kąpieli

Czy ktoś zna bliżej te wyroby? Czy aby nie za tania ta Bielenda? O kremach
już czytałam, niedługo może zechcę sama spróbować, ale chciałabym poznać
waszą opinię na temat innych kosmetyków tej firmy. Co warto kupic?

Jezabel

1. Data: 2003-09-15 08:17:17

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takie
> plyny? Jedno co wiem, to seria Healing Garden. A cos jeszcze? Czy moze w
Jest jeszcze RADOX, niedrogi - koło 11 zł za butelkę:
http://www.radox.co.uk/
(bez obawy, sprzedają go i u nas :))
Mają dużo różnych zapachów, wszystkie ślicznie pachną, ecnie nawet mam
lawendowy.
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-09-15 15:34:34

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
>
> Poszukuje plynu do kapieli o zapachu lawendowym. Jakie firmy produkuja

kazdej firmy pachnie inaczej. mi najbardziej podoba sie plyn lawendowy dla
dzieci johnson & johnson - taki delikatny, swietny jest!

1. Data: 2003-09-15 18:02:46

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur napisał/a w news:bk3sgc$s5d$1@news.onet.pl:

> Jest jeszcze RADOX, niedrogi - koło 11 zł za butelkę:

A w promocji to i poniżej 10 zł.

> http://www.radox.co.uk/
> (bez obawy, sprzedają go i u nas :))

Na pewno są w Drogerii Natura. Widziałam też w sklepach PSSu.

> Mają dużo różnych zapachów, wszystkie ślicznie pachną, ecnie nawet
> mam lawendowy.

Ponieważ poza wanilią szczerze nie znoszę zapachu lawendy (kojarzy mi
się z takimi pastylkami, z pomocą których mój dziadek tępił mole)
gorąco polecam płyn o zapachu m.in. mimozy w fioletowej buteleczce.
'Time out' się nazywa. Mniem:))

--
mips

włoski w nosie
Instant Sun - Daily Gel Bronzer
wrastające włoski
Pierwsza Rocznica Ślubu - jakieś pomysły? [OT jak diabli]
Wrocław kupie diadem do welonu