Leczenie Sztuką

1. Data: 2006-11-30 12:38:18

Temat: Leczenie Sztuką
Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Co uważacie o otoczeniu w szpitalach? czy wystrój wpływa korzystnie
na proces leczenia? Używając erudycji psychologicznej z talentem
plastycznym stworzyłem około 60 takich oddziałów w Polsce. Bardzo
chciałbym dowidzieć się czy wpływ mojej pracy przynosi rezultaty.

Dziękuje i pozdrawiam

Maciej Kot

2. Data: 2006-11-30 20:34:42

Temat: Re: Leczenie Sztuką
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Ludzie stale szukają, szczególnie zmian estetyki... Ale z leczeniem to nie
ma nic wspólnego.
Pozdrawiam Jurek M.

Leczenie Sztuką
Nadcisnienie - NORMATENS
leczenie sztuką
Ablacja kardiologiczna - hostpitalizacja, jak długo ?
troche chora sytuacja.neurochirurgia