ropne wypryski

1. Data: 2006-11-30 13:17:14

Temat: ropne wypryski
Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Kolejny problem - juz od jakis 7 lat mam problem z ropnymi wypryskami na
skorze. Nigdy na twarzy, zawsze okolice ud i posladkow. Dochodzilo juz do
takich sytuacji ze praktycznie nie moglam siedziec majac cale posladki w
wypryskach.
bylam u kilku lekarzy i zaden nie wiedzial co to jest i nie potrafil
wyleczyc.
Kiedy zaszlam w ciaze wszystko sie wyleczylo, tzn pojawil sie jakis wyprysk
ze 2, 3 razy.
Teraz od porodu minelo pol roku i pojawilo sie kilka wypryskow, Dwa dni temy
zaatakowala mnie grypa, mialam temperature prawie 39stopni i nastepnego dnia
pojawilo sie okolo 8 wypryskow.
Nie wiem czy da sie to wyleczyc ale moze jest jakis sposob zeby to sie nie
rozprzestrzenialo? Kiedy tylko pojawial sie jakis wyprysk przecieralam mocno
watka ze spirytusem ale nie pomoglo a moze wrecz spowodowalo pojawienie sie
wiekszej ilosci wypryskow. Sa jakies domowe sposoby na to?
Przed ciaza zawsze pojawialy sie mniej wiecej przed i w trakcie miesiaczki,
ale lekarze nie widzieli zadnego zwiazku z hormonami (zarowno dermatolog jak
i ginekolog).
Bede wdzieczna za odpowiedzi

2. Data: 2006-12-01 12:00:08

Temat: Re: ropne wypryski
Od: "wojtaszek" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przed ciaza zawsze pojawialy sie mniej wiecej przed i w trakcie
> miesiaczki, ale lekarze nie widzieli zadnego zwiazku z hormonami (zarowno

Zrób sobie posiew i sprawdź co to jest?
Pozdrówka
Wojtek

3. Data: 2006-12-01 13:32:25

Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób sobie posiew i sprawdź co to jest?
> Pozdrówka
> Wojtek
Posiew byl zrobiony jakies 3,4 lata temu z jednego wyprysku i wyszedl
gronkowiec zlocisty, ale ku mojemu zdziwieniu zaden lekarz sie tym nie
przejal, praktycznie to zignorowali.

4. Data: 2006-12-01 16:42:29

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posiew byl zrobiony jakies 3,4 lata temu z jednego wyprysku i wyszedl
> gronkowiec zlocisty, ale ku mojemu zdziwieniu zaden lekarz sie tym nie
> przejal, praktycznie to zignorowali.
A czemu miał się przejmować?... na swojej twarzy pewnie nie miał
wyprysków...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

Leczenie Sztuką
Leczenie Sztuką
Nadcisnienie - NORMATENS
leczenie sztuką
Ablacja kardiologiczna - hostpitalizacja, jak długo ?