Gastroskopia

1. Data: 2006-11-30 14:36:34

Temat: Gastroskopia
Od: "pola21" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem ze jest jakas nowoczesny sprzet do gastroskopii mniej
nieprzyjemny. Czy to prawda, czy jest coś takiegi?

2. Data: 2006-11-30 14:44:28

Temat: Re: Gastroskopia
Od: "kElka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pola21" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Słyszałem ze jest jakas nowoczesny sprzet do gastroskopii mniej
> nieprzyjemny. Czy to prawda, czy jest coś takiegi?

Tak podobno taka większa tabletka do łyknięcia, podobno gdzieś w Polsce już
to robią. Cena podobno też ciekawa coś rządu 10 000zł

3. Data: 2006-11-30 14:57:40

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

pola21 <p...@g...pl> napisał(a):

> Słyszałem ze jest jakas nowoczesny sprzet do gastroskopii mniej
> nieprzyjemny. Czy to prawda, czy jest coś takiegi?

a miałes zwykłym? Bo po tym, co czytałam tu i słyszałam "od ludzi" to
spodziewałam się jakiegoś horroru...w efekcie, po popsikaniu gardla srodkiem
znieczulającym jedynym dyskomfortem było niepowstrzymanie odruchu "bekania"
którego, jako osoba dorosła, kobita, zwyczajnie się krepowałam. Ale strasznym,
to bym tego badania nie nazwała, bolesnym tym bardziej.

h.

4. Data: 2006-12-01 13:58:23

Od: Szarlotka <a...@n...wytnijto.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> [...]
> którego, jako osoba dorosła, kobita, zwyczajnie się krepowałam. Ale strasznym,
> to bym tego badania nie nazwała, bolesnym tym bardziej.

nie każdy tak przechodzi to badanie niestety. ja mam problemy z
połykaniem tej rurki zawsze, do tego pobieranie wycinka do badania
histopatologicznego z przełyku mnie bardzo bolało, gdyż miałam krwawiące
rany na jego ścianach. również pobieranie wycinka z samego żołądka nie
należało do najprzyjemnjeszych - stan zapalny i ciągły ból - przy
pobieraniu bolało jeszcze bardziej. w efekcie po wyjęciu aparatu
wykrztusiłam dosyć dużą ilość krwi. za każdym razem zle znoszę
gastroskopię i nikt mi nie wmówi, że to wcale nie jest aż takie
nieprzyjemne. każdy inaczej reaguje. być może zależy to od ogólnego
stanu zdrowia.

5. Data: 2006-12-01 16:11:49

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pola21" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Słyszałem ze jest jakas nowoczesny sprzet do gastroskopii mniej
> nieprzyjemny. Czy to prawda, czy jest coś takiegi?

duzo taniej jest zrobic gastro w krotkiej narkozie. wspominam b. milo.

6. Data: 2006-12-01 22:20:45

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szarlotka <a...@n...wytnijto.o2.pl> napisał(a):

> nie każdy tak przechodzi to badanie niestety. ja mam problemy z
> połykaniem tej rurki zawsze, do tego pobieranie wycinka do badania
> histopatologicznego z przełyku mnie bardzo bolało,

! :( ale ja pisałam "tylko" o "oglądaniu" żołądka, bez pobierania wycinków.

W takim, jak Twój przypadku, powinno się chyba zastosować jakieś znieczulenie!

pozdr.h.

7. Data: 2006-12-02 00:59:05

Od: Szarlotka <a...@n...wytnijto.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> ! :( ale ja pisałam "tylko" o "oglądaniu" żołądka, bez pobierania wycinków.
>
> W takim, jak Twój przypadku, powinno się chyba zastosować jakieś znieczulenie!
>
> pozdr.h.

a no chyba, że tak ;) bez pobierania wycinka to faktycznie "nie taki
diabeł straszny" ;) oglądanie nie boli, tylko problem z przełykaniem
rurki jest ;)

ropne wypryski
Leczenie Sztuką
Leczenie Sztuką