szpitale a testowanie na hiv

1. Data: 2006-11-30 14:47:35

Temat: szpitale a testowanie na hiv
Od: "Jankes" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry

czy w szpitalach maja obowiazek badac rowniez na obecnosc wirusa hiv?
bo bylem teraz w szpitalu neurologicznym na sobieskiego i tak sie
zastanowilem nad tym..kto ze mna lezy itp itd

dziekuje

2. Data: 2006-11-30 17:05:41

Temat: Re: szpitale a testowanie na hiv
Od: "medevacs" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jankes" <a...@n...com> napisał w wiadomości
> dzien dobry
> czy w szpitalach maja obowiazek badac rowniez na obecnosc wirusa hiv?
> bo bylem teraz w szpitalu neurologicznym na sobieskiego i tak sie
> zastanowilem nad tym..kto ze mna lezy itp itd

a co Ci do tego na co choruja pacjenci obok? Dopoki nie sa to chorby, ktore
moga wplynac rowniez na Twoje zdrowie nic Ci do tego. Co by Ci dalo gdybys
wiedzial, ze pacjent na lozku obok ma HIVa? Zaczalbys go traktowac jak cpuna
albo homo?

I jeszcze jedno, nie mamy w Polsce wspolnego systemu adresowego dla
wszystkich miast, takze jak piszesz ulice to PISZ MIASTO! Usenet nie jest
wlasnoscia warszawiakow!

medevacs

3. Data: 2006-11-30 18:18:19

Od: "Jankes" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze jedno, nie mamy w Polsce wspolnego systemu adresowego dla
> wszystkich miast, takze jak piszesz ulice to PISZ MIASTO! Usenet nie jest
> wlasnoscia warszawiakow!

Chodzi mi o szpital w Warszawie.

4. Data: 2006-11-30 21:01:36

Od: "lutek" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jankes napisał(a):

> Chodzi mi o szpital w Warszawie.

PRZECZYTAJ WCZESNIEJSZA ODPOWIEDZ.
POZDRAWIAM
HALINA

5. Data: 2006-11-30 22:40:13

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jankes napisał(a):
> [...]
> bo bylem teraz w szpitalu neurologicznym na sobieskiego i tak sie
> zastanowilem nad tym..kto ze mna lezy itp itd

To, że powinni badać, to jedna sprawa. (nie tylko na HIV, ale HBs,
HCV)
A to, że nie powinno Cię interesować, czy chory obok Ciebie ma
wirusa HIV, to druga sprawa.
Uważam, że lekarze przyjmujący pacjentów do szpitala powinni takie
badania wykonać. Jestem jak najbardziej za. Ale informacja ta
przecież musi pozostać tajemnicą lekarską. Inaczej sobie tego nie
wyobrażam.

P.S. Pozdrawiam wszystkich warszawiaków :))) Jak można nie wiedzieć,
gdzie jest ul.Sobieskiego???:)))

Pozdrawiam,
Maja

6. Data: 2006-12-01 01:31:00

Od: "medevacs" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> P.S. Pozdrawiam wszystkich warszawiaków :))) Jak można nie wiedzieć,
> gdzie jest ul.Sobieskiego???:)))

Tak mozna nie wiedziec, ze Warszawa nie ma monopolu ani na nazwe
"Sobieskiego" ani na usenet. Np. w Poznaniu jest osiedle Sobieskiego i
szpitala tam zadnego nie znajdziesz. Zaloze sie, ze w 50 innych miastach w
Polsce masz tez osiedla, ulice, place, ronda, rynki i aleje Sobieskiego przy
ktorych nie ma szpitala, a juz na pewno nie tego konkretnego. Pisanie samej
nazwy ulicy na grupie ogolnopolskiej jest przejawem typowego burackiego
warszawskiego myslenia: "ja jestem z wielkiego miasta, a wszystko inne to
wiocha i wszyscy powinni wiedziec, ze chodzi mi o Warszawe i gdzie jest
ulica X". Potem sie warszawiacy dziwia, ze poza ich miastem ich nikt nie
lubi.

medevacs

7. Data: 2006-12-01 07:30:10

Od: "tom" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medevacs" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> "ja jestem z wielkiego miasta, a wszystko inne to wiocha i wszyscy powinni
> wiedziec, ze chodzi mi o Warszawe i gdzie jest ulica X". Potem sie
> warszawiacy dziwia, ze poza ich miastem ich nikt nie lubi.

Racja to samo zauważyłem.
pozdrawiam
tom

8. Data: 2006-12-01 11:55:11

Od: "Jankes" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

a czy wazne jest o jakie miasto chodzi? ludzie dajcie krotka odpowiedz a jak
nie wiecie to nie piszcie byleby cos napisac

9. Data: 2006-12-01 11:55:46

Od: "Jankes" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jankes napisał(a):
> [...]
>
> dziekuje

To, że powinni badać, to jedna sprawa. (nie tylko na HIV, ale HBs,

a czy to robia? pozdrawiam

10. Data: 2006-12-01 14:47:42

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medevacs napisał(a):
> [...]
> wiocha i wszyscy powinni wiedziec, ze chodzi mi o Warszawe i gdzie jest
> ulica X". Potem sie warszawiacy dziwia, ze poza ich miastem ich nikt nie
Wyluzuj! Kompleksy wyłażą?
Nie wiedzieć, gdzie znajduje się Instytut Psychiatrii i Neurologii,
jedyny w Polsce, to tak jak nie wiedzieć, gdzie znajduje się np.
Sejm.

Pozdrawiam,
Maja

Gastroskopia