szpitale a testowanie na hiv

51. Data: 2006-12-15 17:03:42

Temat: Re: szpitale a testowanie na hiv
Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko napisał(a):

> Wybacz, ale sporo czasu spędzam w szpitalach (bynajmniej nie jako
> pacjentka)i wiem jak to wygląda;). EOT z mojej strony.

No to widocznie bardzo różnie się dzieje w szpitalach w naszym
kraju, ponieważ ja również wiem jak to wygląda (od strony
lekarskiej).
Co szpital to inna historia ;) Aż strach ...
EOT 2u2

Pozdrawiam,
Maja

52. Data: 2006-12-15 17:12:28

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko napisał(a):

> Wybacz, ale sporo czasu spędzam w szpitalach (bynajmniej nie jako
> pacjentka)i wiem jak to wygląda;). EOT z mojej strony.

To znaczy, że w każdym szpitalu w naszym kraju panują inne normy i
zwyczaje.
Niestety ja również wiem, jak to wygląda w rzeczywistości (od
strony lekarskiej).
Wygląda na to, że co szpital to inna norma i inny zwyczaj ;) Aż
strach ...
EOT 2u2

Pozdrawiam,
Maja